וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ערכה עימות: יובאנוביץ' דבק בגרסתו, בסול הכחיש

קרב גרסאות בין יושב ראש מכבי בני ריינה לקשר שהגיש תלונה על תקיפה לכאורה של הבעלים נגדו לפני כשבוע. החקירה תימשך בימים הקרובים

לזאר יובאנוביץ' וסעיד בסול/ארגון השחקנים

משטרת נוף הגליל זימנה הערב (חמישי) לעימות את שחקנה הסרבי של מכבי בני ריינה לזאר יובאנוביץ' ואת יושב ראש הקבוצה סעיד בסול, בנוגע לתלונה שהגיש השחקן בגין תקיפה לכאורה של בסול נגדו לפני כשבוע.

חוקר המשטרה שמע את גירסתו של השחקן הסרבי שסיפר שוב את השתלשלות העניינים כפי שקרו לכאורה בסמוך לאצטדיון בנוף הגליל וסיפר שוב כיצד הוכה לדבריו על ידי בסול. יובאנוביץ' דבק בגרסא שאותה תאר כשהגיש את התלונה, בעוד בסול עצמו טען בפני החוקרים שדווקא הקשר הסרבי הוא זה שניסה למנוע מבסול להיכנס לרכבו. בסול הכחיש שוב כי תקף את השחקן ואף תאר בפני החוקר שהשחקן לא חי חיים ספורטיביים והוסיף כי השחקן אף ניסה ללוות כסף משחקני הקבוצה וגרם לאווירה לא טובה בחדר ההלבשה של הקבוצה. בנוסף, טען יושב הראש כי רצה לשלם לשחקן את הכסף שחייבים לו, אך השחקן סרב לקבל את הכסף.

יובאנוביץ' מצידו הוסיף שניסו להחתים אותו על מסמכים בהם הוא מסיים את חלקו במועדון מבלי ששולמו לו כל הכספים המגיעים לו.

לזאר יובאנוביץ' שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
התעמת עם בסול לאחר הגשת התלונה. יובאנוביץ'/מאור אלקסלסי

בתום העימות נשאר בסול לבדו עם החוקר ונתן את תגובתו לשאלות שנשאל. השניים עזבו את תחנת המשטרה בתום כשעה והמשטרה מסרה לשחקן שהחקירה תימשך בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully