וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע ימריא היום לטורקיה על מנת לחתום באנקרגוצ'ו

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 0:47

בשורה מאכזבת לחיפה ומכבי ת"א: החלוץ המבוקש יוותר על חזרה לישראל וישתדרג עם המעבר לאנקרה. יחתום על חוזה לעונה וחצי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

דיא סבע היה הכדורגלן הישראלי הכי מחוזר בימים האחרונים. מכבי חיפה הביעה בו התעניינות תקופה ארוכה והאמינה שתוכל לצרפו, בשבוע שעבר גם מכבי תל אביב החלה לבחון את האפשרות לצרפו לנוכח עזיבתו של אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג, אבל החלוץ הכריע: סבע ימריא היום (ראשון) לטורקיה על מנת לחתום באנקרגוצ'ו.

על פי מקורביו של סבע, הוא מעוניין להישאר בחו"ל בשלב זה, אחרי שהפעיל את סעיף השחרור בחוזהו ועזב את סיבאספור, כך שעבור מכבי תל אביב ומכבי חיפה שנואשות לשחקן התקפה אפקטיבי, זו בוודאי בשורה מאכזבת.

דיא סבע שחקן סיבאספור לפני מיקאל טירפאן שחקן קסימפאשה. BSR Agency, GettyImages
נשאר בטורקיה. סבע/GettyImages, BSR Agency

סבע כיכב העונה בליגה הטורקית ולראיה במאזנו חמישה שערים וארבעה בישולים ב-13 הופעות, בנוסף לשער ושני בישולים גם בשלב הבתים של הקונפרנס ליג עם סיבאספור שאליה הצטרף באוגוסט.

על פי הדיווחים ודברי מקורבים לשחקן, הוא קיבל הצעות ממספר קבוצות בטורקיה ומקבוצה אחת ממדינות המפרץ, הוזכר כמועמד לפנאנתינייקוס היוונית ולאיופספור מצמרת ליגת המשנה בטורקיה, אך לאחרונה נכנסה מועמדת טורקית חדשה לתמונה, וזוהי אנקרגוצ'ו שבמקום ה-11 בליגה הבכירה, שבגביע העפילה לרבע הגמר אחרי שהדיחה את בשיקטאש בשמינית.

בטורקיה מספרים שהסיבה המרכזית לכך שסבע בחר לעזוב את סיבאספור היא החיים בעיר סיבאס, כך שמעבר לאנקרה בהחלט מהווה שדרוג וזו גם הסיבה ש"אנקרגוצ'ו עובדת קשה מאוד כדי לשכנע את סבע להצטרף לקבוצה", על פי דיווח במדינה. סבע יחתום על חוזה לעונה וחצי, ויקווה להמשיך בכושרו החיובי.

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully