וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב משהה את שחרור דן ביטון, דיא סבע מועמד

24.1.2023 / 19:27

לאחר סיכום גלוך ברד בול זלצבורג, הצהובים השהו את העברתו של הקשר לבית"ר ירושלים עד שיתברר אם יגיע קשר נוסף למועדון. החלוץ שעזב את סיבאספור עשוי לשוב לקרית שלום אחרי עשור ולשחזר את שיתוף הפעולה עם זהבי

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) לדן ביטון כי לאור מכירתו הצפויה של אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג, היא משהה את השחרור שלו לבית"ר ירושלים. ביטון כבר ראה את עצמו בדרך לבירה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. במכבי תל אביב לא התכוונו להתנגד למהלך, אבל אז הכל קרה מהר עם גלוך, וכעת מעדיפים במועדון להמתין ולראות האם יצרפו שחקן דומה לגלוך או שישאירו את ביטון.

הדעה של המאמן, אייטור קראנקה, מאוד חיובית על ביטון והוא מצטרף אל המנהל המקצועי, ברק יצחקי, שמחזיק מהשחקן. יחד עם זאת, גם אתמול ביטון לא נכלל בסגל בניצחון 0:3 על מכבי חיפה, וברור לכולם שהוא נמצא בבעיה. מכאן, שההחלטה אינה סוף פסוק, והיא כאמור תלויה עוד בשחקן שיצורף אם בכלל.

דיא סבע, ערן זהבי, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
יחזרו לשתף פעולה במדים הצהובים? סבע וזהבי/יוסי ציפקיס

כאמור, חמודי כנעאן הוא יעד מרכזי מבחינת מכבי תל אביב, אבל שם נוסף שעלה ב-24 השעות האחרונות הוא דיא סבע שמחפש בימים אלה מעבר ליעד חדש, בניגוד לכנעאן שאת כרטיסו צריך לרכוש בסכום גבוהה ממ.ס. אשדוד, סבע הוא שחקן חופשי, אבל משכורתו מאוד גבוהה, ולכן זו עסקה שצריך לחשוב עליה היטב במועדון הצהוב.

כזכור, סבע שיחק עם ערן זהבי בסין, ואם יחזור למכבי תל אביב בה החל את דרכו המקצועית בגיל 18, הוא ישוב לשתף פעולה עם החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully