וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך סיכם ברד בול זלצבורג, ימריא מחר ויחתום בחמישי

הקשר יצטרף לשורות האוסטרים לארבע וחצי שנים וישתכר כמיליון יורו לעונה כולל בונוסים. עשוי לערוך בכורה במשחק אימון בשבת. הבוקר, אחרי הניצחון 0:3 על מכבי חיפה, נפרד מחבריו במכבי תל אביב וארז את חפציו

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

לאחר שאסף את חפציו ממתחם האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום ונפרד מחבריו, אוסקר גלוך סיכם היום (שלישי) לחוזה של ארבע וחצי שנים ברד בול זלצבורג.

הקשר המוכשר יצטרף לאלופה האוסטרית כבר מחר ויחתום על חוזהו ביום חמישי. השחקן ישתכר כמיליון יורו לעונה כולל בונוסים, כאשר כבר בשבת הקרובה, עשוי לערוך הופעת בכורה בלבן-אדום של זלצבורג במשחק אימון. הבוקר נפגש גלוך עם חבריו לקבוצה, אחרי שעם חלקם בילה אמש בתום הניצחון 0:3 על מכבי חיפה ונפרד מכולם בחיבוקים ומילים חמות.

שחקן מכבי תל אביב, אוסקר גלוך. אריאל שלום
יוצא לדרך חדשה. גלוך במשחקו האחרון במכבי תל אביב/אריאל שלום

בהמשך היום יפגש גלוך לראשונה עם הצוות האוסטרי שהגיע לישראל כדי לצפות בו אמש ואחרי היכרות אישית, הוא גם ישמע לראשונה על התכניות האישיות והקבוצתיות שמכינים לו ברד בול זלצבורג. מיד לאחר מכן ייפגשו נציגי זלצבורג ושני סוכנים גרמניים שהגיעו ארצה עם הנהלת מכבי תל אביב כדי לחתום על הסכם הרכישה של הקשר תמורת 7 מיליון יורו.

כפי שפורסם כאן הבוקר מכבי תל אביב מבקשת 10 אחוז ממכירה עתידית תמורת ויתור על מיליון יורו, אבל האוסטרים עשויים לעמוד על כך שיקבלו מאה אחוז מהכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully