וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראו שהמשחק לא בראש סדר העדיפויות": באנגליה התאכזבו מארסנל בהפסד לסיטי

התותחנים הודחו מהגביע ואיבדו שחקן מפתח, רוי קין ביקר: "שידרו שהם לא מוטרדים - זה לא מסר טוב". פפ חזה את פציעת סטונס?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:1 (גביע אנגלי)/ספורט1

שתי המועמדות המובילות לזכייה באליפות באנגליה נפגשו אמש (שישי) בפעם הראשונה העונה, אך זה קרה דווקא במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע. אחרי שהדיחה את צ'לסי, מנצ'סטר סיטי חלפה על פני יריבה לונדונית נוספת - ארסנל - בזכות 0:1 קטן משער של נתן אקה. פחות משלושה שבועות למפגש ביניהן בליגה, סיטי (לה משחק עודף) שמפגרת אחרי התותחנים בחמש נקודות שלחה מסר.

בצד התכול אמנם יצאו מרוצים מהעלייה, אך נותרו מודאגים מהפציעה של ג'ון סטונס שהוחלף. אחרי המשחק, פפ גווארדיולה טען כי היה יכול לחזות שזה מה שיקרה לבלם שנראה נהדר מאז החזרה מהמונדיאל: "הוא לא היה מוכן היום וראיתי את זה מהדקות הראשונות. אני לא יודע אם הוא היה עייף, אבל כשאתה נראה ככה בסוף אתה נפצע".

ג'ון סטונס, בלם מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הדאיג את פפ. סטונס/רויטרס

גם ארסנל נותרה מעט מודאגת מפציעה של תומאס פארטיי, שהוחלף בהפסקה לאחר שחש אי נוחות והוא יעבור MRI בימים הקרובים. "הוא חש באי נוחות ולא היה יכול להמשיך", אמר המאמן מיקל ארטטה על הקשר, "נקטנו באמצעי זהירות, אין עוד הבחנה ראשונית". רבים באנגליה טענו כי המחצית השנייה של ארסנל, שהייתה פחות טובה מהראשונה, הוכיחה עד כמה הגנאי חשוב בתוך הקבוצה.

כאמור, עדיין לא ידוע כמה זמן ייעדר פארטיי, אם בכלל, אך הוא מצטרף למוחמד אלנני ברשימת הקשרים הפצועים של ארטטה. ימים בודדים לסיום החלון, המוליכה כבר חושבת על חיזוק וסימנה את מויסס קאיסדו. אחרי שהציעו 60 מיליון פאונד לברייטון וסורבו, האקוודורי שמבוקש גם בצ'לסי פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו הוא מבקש מקבוצתו הנוכחית לשחררו. לפי הדיווחים באנגליה, השחפים ישקלו זאת רק אם יקבלו הצעה בסך 80 מיליון פאונד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לאנדרו טרוסאר, קשר ארסנל. רויטרס
הרשים בהופעה הראשונה בהרכב. טרוסאר/רויטרס

מי שהתאכזב במיוחד מהיכולת של האורחת הוא שחקן העבר והפרשן רוי קין, שאמר: "לפי ההרכב היית יכול להרגיש שהמשחק הזה לא בראש סדר העדיפויות שלהם. אם הם יקחו אליפות, הם יגידו שהיה צריך להקריב את המשחק הזה, אבל כשאתה עושה כל כך הרבה שינויים בהרכב, בעיקר בהגנה, אתה משדר שהמשחק הזה לא מטריד אותך - וזה לא מסר טוב. ציפיתי ליותר מארסנל והם אכזבו".

ב"סקיי" סימנו גם נקודת אור אצל המפסידה בדמותו של לאנדרו טרוסאר. הבלגי שהגיע מברייטון נכנס כמחליף להופעת בכורה נגד מנצ'סטר יונייטד בראשון, ואמש קיבל לראשונה את חולצת ההרכב: "הוא נמצא רק שבוע בארסנל, אבל הוא התאקלם ונראה כמו נכס אמיתי. הוא תפס מיד את העין וגרם לסיטי בעיות כבר מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully