וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן תשובה: אקה העלה את מנצ'סטר סיטי לשמינית על חשבון ארסנל

במפגש הראשון העונה בין מוליכת הפרמיירליג לסגניתה, ההולנדי (64) קבע 0:1 והסיטיזנס עלו לשלב 16 האחרונות בגביע האנגלי. התותחנים שהודחו יתמקדו במאבק האליפות

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:1 (גביע אנגלי)/ספורט1

מנצ'סטר סיטי וארסנל, הקבוצות הטובות ביותר באנגליה אם מסתמכים על טבלת הפרמיירליג עד כה, נפגשו הערב (שישי) לראשונה. בליגה זה עוד לא קרה כי בסיבוב הראשון המשחק ביניהן נדחה עקב מות המלכה, אבל במסגרת הגביע המנצחת הגדולה היא האלופה שהכניעה 0:1 את מוליכת הליגה ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר.

נתן אקה, בלם מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ביצוע ששווה שמינית גמר. אקה/רויטרס

ארסנל של מיקל ארטטה מוליכה בגאון את טבלת הפרמיירליג עם שיא נקודות מבחינתה נכון לשלב זה של העונה והיא בוודאי מתכוונת להשקיע את מירב המאמצים בהחזרת תואר האליפות לצד האדום של צפון לונדון. לכן, מרטין אודגור נותר על הספסל וגם בהגנה בוצעו מספר שינויים ובין השאר פתחו השוער מאט טרנר, הבלם רוב הולדינג והמגנים קירן טירני וטאקהירו טומיאסו, אך בהתקפה עלו בוקאיו סאקה, אדי אנקטייה והרכש מברייטון לאנדרו טרוסאר בהופעת בכורה ב-11.

מנגד, מנצ'סטר סיטי נמצאת בירידה בשבועות האחרונים, ופפ גווארדיולה שכבר הצהיר כי קבוצתו בשלב זה לא במירוץ האליפות, עלה עם ההרכב החזחק ביותר שלו למעט שינוי בין הקורות כאשר שמר על מנהגו לתת לשוער המשנה לשחק ועל כן פתח סטפן אורטגה במקום אדרסון. ארלינג הולאנד אמנם לא הבקיע הערב אחרי השלושער מול וולבס במחזור האחרון, אבל מי שכן מצא את הרשת הוא ההולנדי נתן אקה שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-64 וסידר את הכרטיס לשמינית הגמר. הבשורה המדאיגה עבור סיטי היא פציעת הבלם ג'ון סטונס שהוחלף בדקה ה-45+3 על ידי לאפורט.

בעקבות ההדחה, ארסנל בזירה המקומית תוכל להתרכז כל כולה בליגה, שם היא בהחלט תלויה אך ורק בעצמה במאבק האליפות. אגב, ארסנל עם ניצחון בודד על מנצ'סטר סיטי ב-14 המשחקים האחרונים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הולאנד לא הבקיע, אבל סיטי בשמינית הגמר/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: ארסנל כמעט עלתה ליתרון מוקדם אחרי שטרוסאר הרים כדור מצוין משמאל ומצא את טומיאסו, אבל המגן הימני שבעט מתוך הרחבה לא הצליח להכניע את אורטגה.

דקה 9: כדור עומק לעברו של הולאנד הסתיים בפספוס של הולדינג, הנורבגי נבלם ברגע האחרון על ידי טרנר שיצא מצוין וקלט.

דקה 21: טרוסאר הפעלתן היה קרוב מאוד לחגוג שער בכורה בארסנל במשחקו הראשון בהרכב, אבל אחרי שעבר את לואיס גם הוא לא הצליח להפתיע את אורטגה.

דקה 25: דה בראונה חתך מימין למרכז ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה, טרנר חסר האונים ראה את הכדור יוצא החוצה.

לאנדרו טרוסאר, קשר ארסנל. רויטרס
היה פעיל מאוד בבכורה בהרכב. טרוסאר/רויטרס

דקה 38: טרנר יצא רע מהשער והכדור הארוך לעברו של הולאנד כמעט הסתיים בשער, אלא שההקפצה של הנורבגי מעל השוער לא מצאה את המסגרת.

דקה 45: סטונס נפצע ועוד לפני ההפסקה נאלץ גווארדיולה לבצע חילוף. לכר הדשא נכנס לאפורט, בלם נוסף שרק לאחרונה חזר מפציעה.

דקה 55: ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה הייתה שייכת לסיטיזנס ושוב היה זה דה בראונה, שהפעם ניסה להבקיע מזווית קשה ברחבה, טרנר הדרוך ירד היטב והדף.

דקה 64: גול! מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון מוצדק. חוליאן אלברס המחליף ירה כדור לקורה של טרנר, אלא שהכדור החוזר הגיע לגריליש שהיתל בהגנת התותחנים, מצא את אקה שהצטרף לרחבה ונכנס ל רחבה והאחרון הניף את רגל ימין ושלח כדור שנעצר רק ברשת בפינה הרחוקה.

דקה 85: מרטינלי שהחליף את טרוסאר סיפק מבצע אישי מרהיב והגיע כמעט עד לשערו של אורטגה, אבל נבלם לקרן ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully