וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כולם המומים, קשה לדבר על כדורסל אחרי ערב כזה"

מאמן מכבי תל אביב בתום ההפסד לאולימפיאקוס: "קיבלנו את הידיעה על הפיגוע אחרי המשחק, ליבנו עם המשפחות ועם כולם בארץ. אהבתי שנלחמנו נגד הקבוצה הכי טובה ביורוליג"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

מכבי תל אביב החלה מצוין את משחק החוץ שלה הערב (שישי) בפיראוס אצל אולימפיאקוס, אבל יתרון דו ספרתי מהיר לא הספיק לה, היא בסופו של דבר מצאה את עצמה רודפת אחרי מוליכת היורוליג ונכנעת ביוון 95:89, חרף יכולת שיא של רומן סורקין שלא מנע הפסד עשירי מול 11 ניצחונות.

המאמן עודד קטש התראיין בסיום ודיבר על הפיגוע הקשה בירושלים שהתרחש זמן קצר לפני המשחק: "קיבלנו את הידיעה מיד אחרי סיום המשחק, קיבלנו את זה בתדהמה, הלב שלנו עם המשפחות. בכלל, עם כולם בארץ. כולם המומים, גם מהתוצאות וגם מהנסיבות שהדברים קרו, זה מזעזע, ליבנו עם משפחות ההרוגים, החלמה מהירה לפצועים. קשה לדבר כדורסל אחרי ערב כזה".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. אולימפיאקוס, אתר רשמי
מכבי תל אביב נכנעה לקבוצה הכי טובה ביורוליג באולמה הביתי/אתר רשמי, אולימפיאקוס

על המשחק אמר קטש: "התחלנו את המשחק טוב מאוד, הפסדנו את המשחק ברבע השני, לא היינו מרוכזים, לא רק בכדורסל, אלא גם בשפת הגוף, אבל עשינו התאמות. במחצית השנייה נלחמנו ולא ויתרנו, אני אוהב את זה. זה הכל, זאת עונה ארוכה ונצטרך ללמוד מכל משחק, נצטרך ללמוד מהמשחק הזה את הדבר הזה. נלחמנו בחוץ נגד הקבוצה הכי טובה ביורוליג, אבל נצטרך להיות עקביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully