וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נכנעה בחוץ: מכבי תל אביב הפסידה לאולימפיאקוס 95:89

27.1.2023 / 23:36

הצהובים שוב נכנעו במסעותיהם ברחבי היבשת ומאזן החוץ שלהם ביורוליג עומד על 9:2. יתרון דו ספרתי מוקדם ויכולת שיא של סורקין לא עזרו לחבורה של קטש, וזנקוב הצטיין אצל היוונים

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שישי) לאולימפיאקוס בחוץ והיא ממשיכה בתוצאות השליליות מחוץ ליד אליהו. הצהובים אמנם במאזן חיובי 10:11, אבל בחוץ הם במאזן שלילי 9:2 וככה יהיה להם קשה לטפס במעלה הטבלה. החבורה של עודד קטש אמנם הקשתה על מוליכת היורוליג במשך לא מעט דקות, נהנתה ממשחק שיא של רומן סורקין, אבל ירדה מהפרקט כשהיא מנוצחת.

בשנה שעברה מכבי תל אביב התחילה את המשחק נגד אולימפיאקוס בפיראוס עם רבע ראשון איום ונורא של 35:8. הערב לא היו לה דקות כל כך קטסטרופליות, אבל רבע שני של 27:11 בהחלט נכנס לרשימה השחורה של הצהובים. מכבי דווקא התחילה את המשחק טוב והובילה 10:21 ברבע הראשון, אבל שירת הברבור שלה נשמעה הערב מוקדם מדי. עד סיום הרבע אולימפיאקוס כבר חזרה ל-25:24 וההמשך היה שלה. היוונים עלו ליתרון דו ספרתי משלהם, מכבי הורידה למינוס 4 ברבע האחרון, אבל לא יותר.

קלעו לאולימפיאקוס: סשה וזנקוב 23 ו-9 ריבאונדים, שאקיל מקיסיק 13, קוסטאס פפניקולאו 10, תומאס וולקאפ (12 אסיסטים), אייזאה כנאען, אלק פיטרס וטאריק בלאק 9 כ"א, יאנוליס לארנצאקיס 8 ו-9 ריבאונדים, קוסטאס סלוקאס 3, מוסטפה פאל 2.

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין 23 ו-9 ריבאונדים (11/9 מהשדה), ווייד בולדווין 14, 8 אסיסטים ו-6 איבודים, ג'יילן אדאמס 13, בונזי קולסון 13 ו-11 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 12, ג'רל מרטין 6, סולימאן בריימו 6.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. אולימפיאקוס, אתר רשמי
האיש של הצהובים הערב. סורקין/אתר רשמי, אולימפיאקוס

רבע 1

קולסון קלע את 5 הנקודות הראשונות של מכבי תל אביב כשהדקות הראשונות הן צמודות והיתרון עובר מצד לצד. במצב של 7:8 ליוונים, מכבי יצאה לריצת 0:6 ועם עבודה טובה בהגנה עלתה ל-8:13. היוונים לקחו פסק זמן שלא עזר, פאל החטיא מהעונשין בלי סוף והריצה הצהובה גדלה ל-0:11. הצהובים כבר הוליכו 10:21 לפני שהם התחילו לקבל החלטות רעות בהתקפה ואולימפיאקוס חזרה בהדרגה. בסיום הרבע 24:25 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מכבי תל אביב נגד אולימפיאקוס. אולימפיאקוס, אתר רשמי
קולסון התחיל טוב ודעך בהמשך/אתר רשמי, אולימפיאקוס

רבע 2

שתי הקבוצות התקשו להיכנס לקצב בדקות הפתיחה של הרבע השני ואיבדו הרבה כדורים. אחרי כשלוש דקות וחצי, אולימפיאקוס מצאה דרך לטבעת, ביצעה מהפך ועלתה -27:28. מקיסיק הסב לצהובים נזק, בריימו טעה והיוונים הגדילו ל-29:35. מכבי הצליחה להישאר בתמונה עוד כמה פוזשנים לפני שהמארחת העלתה הילוך בהגנה ובהתקפה, טיפסה ל-34:44, לא הרפתה ובסיום המחצית 36:51 לאולימפיאקוס.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. אולימפיאקוס, אתר רשמי
יותר מדי איבודים. בולדווין/אתר רשמי, אולימפיאקוס

רבע 3

סורקין היה המוציא לפועל העיקרי של מכבי בתחילת הרבע השלישי והוא ודיברתולומאו השאירו את הצהובים במינוס שנע סביב 10-12 נקודות, אבל וזנקוב חגג בצד השני. בדקות הללו התפתח ממש דו קרב בין השניים, כשמכבי עובדת בשביל סורקין והוא מייצר עוד ועוד נקודות - אבל מנגד לא מצליחה לבצע מספיק עצירות. אולימפיאקוס עלתה ל-55:69, הצהובים הגיבו בריצת 0:6 ובסיום הרבע 64:71 לאולימפיאקוס.

ג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב. אולימפיאקוס, אתר רשמי
סיפק כמה דקות טובות ברבע השלישי. דיברתולומאו/אתר רשמי, אולימפיאקוס

רבע 4

אולימפיאקוס החטיאה כמה זריקות פנויות בתחילת הרבע ומכבי צימקה ל-73:69. היוונים נראו לחוצים, אבל שלשה של פיטרס נתנה להם מנת חמצן חשובה ובהמשך הם עלו ל-69:80. בולדווין ניסה להיכנס לעניינים בכל מחיר אחרי דקות חלשות - ולא הצליח. מכבי עוד צימקה ל-82:74, אבל שלשה של לארנצאקיס גמרה סיפור. מכבי עוד הורידה ל-89:83 כשעל השעון קצת יותר מדקה, אבל אולימפיאקוס גמרה את המשחק החוכמה. בסיום 89:95 לאולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully