וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במדריד יש רק אחת": הנקמה המתוקה של ויניסיוס, הזעם של סימאונה

הברזילאי הקניט את אוהדי אתלטיקו ש"עברו את הגבול", מאמן הקולצ'ונרוס מתלונן על השופטים, ואנצ'לוטי מתמוגג מהגיבור המפתיע. סיכום הדרבי הסוער, כולל מצבו של רודריגו

תקציר גביע המלך: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:3/ספורט 1

הדרבי של מדריד אמש (חמישי) ברבע גמר גביע המלך, המחיש שוב את פערי הרמות בין ריאל לאתלטיקו. הבלאנקוס הגיעו מעט רדומים וזחוחים למשחק, נקלעו לפיגור במחצית הראשונה, אבל ברגע שהם התעוררו - הדרבי הוכרע. זה הסתיים בניצחון 1:3 בהארכה, ובשמירת הרצף המדהים של קרוב לשבע שנים ללא הפסד של ריאל ליריבה העירונית בסנטיאגו ברנבאו.

אלברו מוראטה כבש ראשון בדקה ה-19, רודריגו בגולאסו אדיר השווה (79), ובהארכה קארים בנזמה (104) ו-ויניסיוס (120+1) השלימו את המהפך, כשהאחרון משיג נקמה מתוקה אחרי ימים סוערים שעברו עליו. באשמתו או לא - ויניסיוס סובל העונה מהקנטות וחיכוכים עם אוהדים של קבוצות רבות. השיא הגיע אתמול, כשאוהדי אתלטיקו תלו בובה בדמותו במרכז העיר והלהיטו את הרוחות לפני המשחק. אחרי השער ששם חותמת על הניצחון, הברזילאי חגג באופן מופגן מול אוהדי אתלטיקו, ולא היסס לעקוץ אותם גם ברשתות החברתיות כשכתב באינסטגרם: "במדריד יש רק קבוצה אחת".

"כמו תמיד, ויני היה מרוכז במשחק. הוא בסך הכל רוצה לשחק כדורגל, וליהנות ממנו. מה שקרה לפני המשחק היה מצער מאוד, אבל הוא שם את מאחוריו", שיבח אותו קרלו אנצ'לוטי. דני סבאיוס הוסיף: "ויניסיוס הוא הכוכב הגדול שלנו ואנחנו חייבים לשמור עליו ולתמוך בו. יש לנו המון אהבה וכבוד אליו".

העקיצה של ויניסיוס

אמבפה וחכימי צפו יחד במשחק

סבאיוס עצמו הפך לגיבור הבלתי צפוי של ריאל בשבועיים האחרונים, אחרי שהפך לשפן של אנצ'לוטי מהספסל. גם אתמול סבאיוס רשם יכולת פנטסטית אחרי שעל מהספסל במחצית השנייה, ונבחר לשחקן המצטיין ב"מארקה". "סבאיוס שינה את המשחק ונתן לריאל מדריד את הניצוץ שהיה חסר לה", נכתב שם.

"אלה השבועיים הכי מאושרים שלי מאז שהצטרפתי לריאל מדריד", הודה סבאיוס בסיום. "הגעתי לבשלות מסוימת, ואני מצליח לשמור על המשכיות. עכשיו אני צריך להוריד את הראש ולהמשיך בדיוק באותה דרך".

רודריגו שרשם שער סולו מרהיב, נפצע והוחלף. בסיום עידכן שככל הנראה מדובר בפציעה קלה, אם כי ריאל תמתין לתוצאות הבדיקות שיערוך היום.

ובצד השני, לאתלטיקו לא נותר אלא להתלונן על השופטים. דייגו סימאונה שספג הקנטות מאוהדי ריאל לאורך כל המשחק, ואף שמע אותם שרים לו בסרקזם "תישאר" בסיום, רתח בסיום על השופט ססאר סוטו, שהחליט להרחיק את סטפן סאביץ' בצהוב שני אבל נמנע מלעשות זאת בעבירה דומה של דני סבאיוס.

"אמרתי לשופט שבפעם הבאה שהוא ישפוט אותנו, אני לא מתכוון להופיע", אמר סימאונה בסיום. "הוא אמר שאלברו מוראטה נופל בצורה תיאטרלית, אבל היום נאלצתי להחליף אותו כי הוא נפצע ממכה שקיבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully