וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אם נרגיש שהם מוכנים, השחקנים החדשים ישחקו בדרבי"

26.1.2023 / 16:00

מאמן הפועל תל אביב לא שלל אפשרות שאסייג ובולייביץ' ישותפו נגד מכבי תל אביב (שבת, 20:00): "אין תירוצים, נעשה את הכל כדי לנצח"

תקציר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב צירפה אתמול (רביעי) את רווה אסייג, החתימה מוקדם יותר היום את הקשר המונטנגרי אלכסנדר בולייביץ' וגם הבלם הסרבי ואסילייה באקיץ' כבר עבר בדיקות רפואיות לקראת הצטרפותו למועדון, אבל בין כל השינויים, ההיערכות הגדולה ביותר במועדון היא לקראת הדרבי הביתי נגד מכבי בשבת ב-20:00.

מאזנו של חיים סילבס בקריירה נגד מכבי תל אביב אינו מרשים בלשון המעטה, אבל הוא מאוד מקווה שאחרי שתי תוצאות תיקו מאז מונה למאמן הקבוצה, הוא יוביל את הפועל תל אביב לניצחון ראשון בעידן שלו כמאמן האדומים ובעיקר ניצחון ראשון על מכבי תל אביב אחרי כמעט תשע שנים.

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
יציב בדרבי הרכב מפתיע עם שחקנים שרק הגיעו? סילבס/ניב אהרונסון

"עבדנו מאוד קשה בימים האחרונים כדי לצרף את השחקנים שאפשר כדי שיעזרו לקבוצה, אני והצוות מאמינים שהם יכולים לעזור לשחקנים שבסגל הקיים", אמר סילבס על השינויים שבוצעו, היו בעיות ובירוקרטיות שנגעו לרכישת הקבוצה, כך שהשתדלנו לעשות את מה שאפשר. אם הם ישחקו בדרבי? אולי, אם נרגיש שפיזית ומנטלית הם שם".

על מכבי תל אביב: "אנחנו יודעים שמצפה לנו תמיכה יוצאת דופן מהקהל וכמובן שהמחויבות מטורפת, כולם רוצים להוכיח לקהל ולשמח אותו. זו הזדמנות. כמו בכל משחק ובטח ובטח במשחק הזה, אני והצוות שלי מחפשים נקודות תורפה ונעשה את הכל כדי להגיע לתוכנית בשביל לנצח. אנחנו מכבדים את כל המאמנים, הקבוצות והאיכויות, אבל הפועל תל אביב זה מועדון ענק ואנחנו מחויבים לקהל האדיר שלנו, זה משהו שידעתי לפני שהגעתי ועכשיו אני רואה את זה עוד יותר. זה אמנם הדרבי הראשון שלי בתל אביב, אבל זה אמור להיות עוצמתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מצב הסגל: "יש לנו קצת פציעות, גם בן ביטון בחוץ, גם קונטה וגם זריהן, אבל מצד שני סתיו למקין אני מקווה שיהיה בפנים וזה נכון גם לגבי הזרים. בכל מקרה, אין תירוצים".

לצדו של סילבס ישב הקשר דן איינבינדר שהוסיף: "זו זכות גדולה לשחק בדרבי כזה. אנחנו רוצים לייצג את המועדון שלנו הכי טוב שאפשר. אנחנו מתכוננים למכבי תל אביב, זה משחק בית שלנו וצריך לזכור שהאצטדיון יהיה מלא באוהדים שלנו, אבל נצטרך לדבר פחות ולעשות יותר. ראינו את האיכות של מכבי תל אביב גם במשחק האחרון, אבל אנחנו מתרכזים בדרך לבוא לידי ביטוי הכי טוב ולפגוע בהם בנקודות התורפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully