וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים במינוס: המאזן העגום של סילבס נגד מכבי תל אביב

10 נקודות מ-57 אפשריות, 13 הפסדים ב-19 משחקים, ארבע תבוסות 3:0, הפרש שערים 38:12. חיים סילבס יארח את מכבי תל אביב ביום שבת וזה כנראה אומר שהפועל תל אביב צריכה להיכנס לכוננות ספיגה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.1/ספורט1

בינואר 2017 מכבי תל אביב פיטרה את שוטה ארבלדזה וג'ורדי קרויף ירד מיציע הכבוד לקווים, עד מינויו של ליטו וידיגל. כשלושה שבעוות לאחר מכן, הצהובים פגשו את הפועל רעננה בשמינית גמר גביע המדינה וסבלו מאוד בדרך לניצחון בפנדלים.

אחרי המשחק, בין יתר התגובות, החמיא קרויף למאמן היריבה: "לחיים סילבס תמיד יש טריקים בשרוול, הוא תמיד ידע לעשות לנו את המוות. היום הוא גרם לנו להחליף מערך כבר אחרי 10 דקות".

מספרים שסילבס היה אחד המאמנים הישראלים הבודדים שקרויף העריך בתקופה שלו בישראל. פעם אפילו התרוצצו שמועות על צירוף שלו לצוות המקצועי בקרית שלום והמחמאות מאותו ינואר 2017 לא מפתיעות.

אבל עם הכבוד לשמועות ומחמאות, יש גם עובדות. סילבס אולי הקשה על מכבי תל אביב לא פעם עם הקבוצות השונות אותן אימן, אבל המאזן שלו מול הצהובים רע ומר. ביום שבת יש לו דרבי תל אביבי על הראש ואם לשפוט על פי ההיסטוריה, להפועל תל אביב כדאי להיכנס לכוננות ספיגה.

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה עם ג'ורדי קרויף. אדריאן הרבשטיין
מחמאות והפסדים. סילבס עם קרויף/אדריאן הרבשטיין

אז מה אומרים המספרים?

חיים סילבס פגש את מכבי תל אביב 19 פעמים כמאמן בליגת העל. יש לו מולה שני ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ו-13 הפסדים. 2 - 4 - 13. הפרש השערים ב-19 המשחקים הללו עומד על 38:12. בנוסף, הוא הודח על ידי הצהובים מגביע המדינה פעמיים בשלב שמינית הגמר, פעם אחת כאמור עם הפועל רעננה ובפעם השנייה עם הפועל חיפה.

למעשה מכבי תל אביב היא הקבוצה נגדה יש לסילבס את המאזן הכי גרוע שלו כמאמן. בית"ר ירושלים לא רחוקה (17 משחקי ליגה; 2 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו, 9 הפסדים), אבל מול קבוצות מובילות אחרות המאזן יותר מעודד. ב-20 משחקים נגד מכבי חיפה למשל, השיג 5 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו ומול הפועל באר שבע ב-22 משחקים רשם 3 ניצחונות ו-7 תוצאות תיקו.

אגב, מי שלא ניצח את סילבס עם מכבי תל אביב הוא מלאדן קרסטאיץ'. בשנה שעברה הצהובים שיחקו נגד בני סכנין פעמיים בפלייאוף העליון כששניהם על הקווים והמשחקים הסתיימו ב-0:0 ובניצחון של סכנין 0:1.

עוד בוואלה!

יהיה בדרבי? בולייביץ' ינחת בחמישי לבדיקות וחתימה בהפועל תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' עם מאמן בני סכנין חיים סילבס. דני מרון
סילבס היה שמח אם קרסטאיץ' היה עדיין מאמן מכבי תל אביב/דני מרון

חיים סילבס נגד מכבי תל אביב בליגה

מאזן: 19 משחקים; 2 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו, 13 הפסדים

הפרש שערים: 38:12

הניצחונות: 1:2 עם הפועל רעננה בעונת 2015/16, 0:1 עם בני סכנין בעונת 2021/22.

התוצאה השכיחה ביותר: 2:0 (ארבע פעמים), 3:0 (ארבע פעמים)

ההפסד הגבוה ביותר: 3:0, 4:1

משחקים ללא שער: 10 (מתוך 19 משחקים)

הנקודות: 10 מתוך 57 אפשריות

כמות הכיבושים הכי גבוהה במשחק: 3 (מכבי תל אביב - הפועל חיפה 3:4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully