וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: גם אנקרגוצ'ו הצטרפה למרוץ אחר דיא סבע

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 9:04

יוותר על חזרה לישראל וישתדרג לאנקרה? הקבוצה מבירת טורקיה "עובדת קשה מאוד כדי לשכנע אותו להצטרף"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

דיא סבע הוא כנראה הכדורגלן הישראלי הכי מחוזר בימים האחרונים. מכבי חיפה מביעה בו התעניינות תקופה ארוכה ומאמינה שתוכל לצרפו, השבוע גם מכבי תל אביב החלה לבחון את האפשרות לצרפו לנוכח עזיבתו של אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג.

על פי מקורביו של סבע, הוא מעוניין להישאר בחו"ל בשלב זה, אלא שכשלושה שבועות אחרי שהפעיל את סעיף השחרור בחוזהו ועזב את סיבאספור, הוא עדיין לא מצא קבוצה חדשה ועל כן גם הקבוצות הגדולות בישראל מאמינות ביכולתן לשכנע אותו לחזור.

דיא סבע שחקן סיבאספור לפני מיקאל טירפאן שחקן קסימפאשה. BSR Agency, GettyImages
מי תהיה קבוצתו הבאה? דיא סבע/GettyImages, BSR Agency

סבע בהחלט כיכב העונה בליגה הטורקית ולראיה במאזנו חמישה שערים וארבעה בישולים ב-13 הופעות, בנוסף לשער ושני בישולים גם בשלב הבתים של הקונפרנס ליג עם סיבאספור שאליה הצטרף באוגוסט.

על פי הדיווחים ודברי מקורבים לשחקן, הוא בהחלט מכוון להישאר בטורקיה או למצוא קבוצה באחת ממדינות המפרץ, עד כה הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לפנאנתינייקוס היוונית ולאיופספור מצמרת ליגת המשנה בטורקיה, אך כעת נכנסה מועמדת טורקית חדשה לתמונה וזוהי אנקרגוצ'ו שבמקום ה-11 בליגה הבכירה, שבגביע העפילה לרבע הגמר אחרי שהדיחה את בשיקטאש בשמינית.

בטורקיה מספרים שהסיבה המרכזית לכך שסבע בחר לעזוב את סיבאספור היא החיים בעיר סיבאס, כך שמעבר לאנקרה בהחלט מהווה שדרוג וזו גם הסיבה ש"אנקרגוצ'ו עובדת קשה מאוד כדי לשכנע את סבע להצטרף לקבוצה", על פי דיווח במדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully