וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות ו-10 ריבאונדים לאבדיה, ניצחון 4 רצוף לוושינגטון

מגמת השיפור נמשכת: אבדיה רשם דאבל-דאבל שני מאז הטרייד על האצ'ימורה והוסיף 3 אסיסטים ב-30 דקות, הוויזארדס מחקו פיגור 19 וגברו 103:108 על יוסטון. 33 נקודות לקוזמה, שהוביל את הריצה ברבע האחרון. הרוקטס התנחמו בטריפל דאבל של אלפרן שנגון

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

המספרים מוכיחים: דני אבדיה פורח מאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללייקרס ואת קנדריק נאן לוויזארדס. הפורוורד הישראלי סיים הלילה (בין רביעי לחמישי) עם דאבל-דאבל שני ברציפות, וסייע לוושינגטון המשתפרת לרשום ניצחון רביעי רצוף, 103:108 על יוסטון. הוויזארדס שיפרו את מאזנן ל-26:22, מרחק של משחק אחד בלבד משיקגו המדורגת במקום העשירי המוביל לפליי-אין.

אבדיה המשיך כאמור בשיפור שלו, כשסיים 30 דקות איכותיות עם 10 נקודות (4 מ-13 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין), 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה וחסימה. ללא האצ'ימורה בסגל, אבדיה חזר לקבל יותר דקות ואחריות, ומפגין ביטחון משופר שבא לידי ביטוי גם במספר הזריקות שלו הלילה, למרות משחק התקפי לא יציב. כך או כך, המגמה ברורה: בארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים מהם האצ'ימורה נעדר בוושינגטון, אבדיה סיים עם דאבל-דאבל. כעת כשמדובר במצב קבוע, אולי התפוקה של אבדיה תמשיך לעלות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מולו טיי איסון, יוסטון רוקטס. Bob Levey, GettyImages
יותר אחריות, יותר מספרים. אבדיה בפעולה הלילה/GettyImages, Bob Levey

וושינגטון דווקא פתחה את המשחק ברגל שמאל, והציגה הגנה נרפית. אבדיה היה נקודת האור של המחצית הראשונה, במהלכה קלע את כל 10 הנקודות שלו במשחק, אבל הרוקטס עשו ככל העולה על רוחם במגרש ופתחו יתרון דו ספרתי שעמד בשיאו על 19 נקודות. בירידה להפסקה וושינגטון עוד פיגרה ב-15 נקודות, אבל מחצית שנייה משופרת ובעיקר רבע אחרון קטלני בו רצו 22:37 ונהנו מלא פחות מ-20 נקודות של קייל קוזמה, הפך את הקערה על פיה והעניק לאורחת ניצחון שני רצוף בטקסס, ורביעי ברציפות באופן כללי. הרוקטס, מנגד, נותרו עם ניצחון בודד ב-15 המשחקים האחרונים וירדו למאזן 37:11.

קייל קוזמה סיים שוב כקלע הבולט של הוויזארדס עם 33 נקודות, לצד 9 ריבאונדים. בראדלי ביל הסתפק ב-17 נקודות והוסיף 4 אסיסטים, וקנדריק נאן שהגיע מהלייקרס סיים הופעת בכורה מוצלחת עם 12 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. יוסטון לפחות יכולה להתנחם בעוד משחק מרשים של אלפרן שנגון, שמציג יכולת נהדרת לאחרונה וסיים הלילה עם טריפל דאבל של 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

עוד בוואלה!

רוי לא יחסר: הטרייד של הוויזארדס צריך לדחוף את דני אבדיה קדימה

לכתבה המלאה
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'שון טייט, יוסטון רוקטס. Bob Levey, GettyImages
ממשיך להוביל את הוויזארדס, גם אחרי שביל חזר. קוזמה/GettyImages, Bob Levey

המשחק הבא של אבדיה ושל וושינגטון ייערך בלילה שבין שבת לראשון, אצל ניו אורלינס החזקה. האם רצף הניצחונות (והדאבל-דאבלים) יימשך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully