וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיעה מוומבלי: 0:3 ליונייטד על פורסט במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה

רשפורד עם סלאלום מחצי מגרש (6), וחהורסט עם שער בכורה (45) ופרננדש (89) סידרו לאורחת מקדמה משמעותית לקראת הגומלין באולד טראפורד. טן האח יביא תואר ראשון מאז 2017?

תקציר גביע הליגה האנגלי: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד 3:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להתקרב לתואר ראשון מאז 2017. הערב (רביעי), הקבוצה של אריק טן האח עשתה צעד ענק לעבר גמר גביע הליגה כשגברה בחוץ 0:3 על נוטינגהאם פורסט במשחק הראשון בחצי הגמר וסידרה לעצמה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין.

דווקא אחרי הניצחון הגדול בדרבי הגיעו שתי מעידות בחוץ בליגה, נגד קריסטל פאלאס ומול ארסנל, אך הפעם השדים האדומים חגגו מחוץ לאולד טראפורד. האחראי לכך מעל כולם היה כמובן מרכוס רשפורד, עם שערו העשירי בעשרה משחקים מאז פגרת המונדיאל. כבר בדקה השישית סיפק האנגלי סלאלום מלהיב מחצי המגרש שלו עד לרחבת פורסט והכניע את ויין הנסי.

ואוט וחהורסט, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
שער בכורה במנצ'סטר יונייטד. וחהורסט/רויטרס

סם סאריג' הכניע את דויד דה חאה בדקה ה-23 וחיקה את החגיגה החדשה של כריסטיאנו רונאלדו, רק כדי להתאכזב כאשר ה-VAR פסל את השער בעקבות נבדל קטן שלו. רגע לפני ההפסקה, בדקה ה-45, הרכש האחרון ואוט וחהורסט הכפיל את היתרון והתכבד בשער הראשון שלו כשחקן מנצ'סטר יונייטד. בעיטה של אנטוני נעצרה אצל הנסי, ההולנדי היה מקום כדי לבעוט לרשת מקרוב את הכדור החוזר. בדקה ה-89 השלים ברונו פרננדש את החגיגה עם בעיטה חדה ושטוחה לפינה הרחוקה.

השדים האדומים יארחו ברביעי הבא את הגומלין באולד טראפורד, ויקוו להבטיח את מקומם בגמר בוומבלי בחודש הבא מבלי להסתבך. בחצי הגמר השני שנערך אתמול ניוקאסל גברה 0:1 בחוץ על סאות'המפטון, ותקווה גם היא להשלים את המשימה בגומלין במגרשה הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully