וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א חגגה: "ניצחון עצום, רוב הזמן שיחקנו חמישה מול שמונה"

25.1.2023 / 7:46

האדומים התגברו על סגל וחסר והכניעו את טורק טלקום, חרף הטענות על השיפוט: "כשאנחנו בעניינים, גם שלושה שופטים לא ינצחו אותנו". גיל בני הודה: "עוברת עלי עונה לא קלה. שמנו את המשחק נגד ירושלים מאחורינו"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 82:84 על טורק טלקום ביורוקאפ/ספורט1

שמחה שנרשמה אמש (שלישי) בקרב אנשי הפועל תל אביב בסיום הניצחון הדרמטי 82:84 על טורק טלקום אנקרה לא הייתה פחותה מזו שבסיום הניצחון בדרבי התל אביבי ביום ראשון בערב. הקבוצה של דני פרנקו שמרה על סיכוי ממשי לסיים במקום השני בבית ב', כשהיא גוברת על אחת הקבוצות החזקות במפעל, וכל זאת בסגל חסר באופן משמעותי, בדרך לניצחונה החמישי ברצף ביורוקאפ.

הפועל תל אביב כבר ראתה כיצד המשחק בורח לה מבין האצבעות, כשהטורקים שלטו ברבע האחרון ועלו ליתרון 9, 5 דקות לסיום, ו-8, 2 דקות לסוף, אלא שלאקסבייר מנפורד היו תוכניות אחרות, והסקורר של האדומים קלע 10 נקודות ב-120 השניות האחרונות של המשחק, כולל שלשה 5 שניות לסוף שנתנה להפועל את הניצחון, לא לפני שג'ריאן גראנט האורח קלע סל, עשירית שנייה אחרי הבאזר. מנפורד סיים את המשחק עם שיא עונה של 33 נקודות ו-7 מ-8 מחוץ לקשת. ב-6 הדקות שבהן הכוכב לא שיחק אמש, קבוצתו פיגרה ב-19 הפרש.

"זה ניצחון עצום, ניצחנו קבוצה שרק לפני שבועיים פירקה את אנאדולו", אמרו במועדון, "רוב המשחק שיחקנו שמונה על חמישה, השופטים היו איתם, רצו לתת להם את המשחק, אבל כשאנחנו בעניינים, גם שלושה שופטים לא ינצחו אותנו".

ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב לצד קסבייר מנפורד. ברני ארדוב
אושר גדול בהפועל תל אביב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הופיעה למשחק ללא ג'ורדן מקריי שבעקבות תסמיני השפעת שנשארו בגופו לא יכול היה עדיין לשחק, וללא עידן זלמנסון וג'יי פי טוקוטו שחלו, ונאלצו להסתדר במשך 25 דקות ללא צ'ינאנו אונואקו שהסתבך בבעיית עבירות, כשג'יילן הורד מחפה עליו עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים וערב נהדר.

מי ששוב קיבל הזדמנות ונתן המון הגנה היה גיל בני, שמיעט לשחק העונה בשל הסגל העמוק, אך בשבוע האחרון הראה מה הוא תורם למועדון. "אני שמח מאוד, בעיקר בזה שאנחנו בשבוע טוב מאוד מבחינה קבוצתית, אני עובר עונה לא קלה, אני כל הזמן מוכן, לא חושב שאני צריך להוכיח משהו מיוחד, אני שמח שאני עוזר לקבוצה שלי להיראות טוב. שנמשיך ככה", סיפר בני.

רק לפני שבוע וחצי הפועל תל אביב הייתה בנקודה נמוכה מאוד, אחרי ההדחה מגביע המדינה, אך מאז רשמה שלושה ניצחונות גדולים, "שמנו את המשחק נגד ירושלים מאחורה, באנו למשחקים קשים, זה לא היה נעים לאף אחד, ציפינו ליותר, זה קרה, אין מה לעשות, אנחנו עושים את העבודה שלנו טוב כרגע".

על ההצגה של מנפורד אמש, והאווירה בהיכל שלמה אמר בני, "יש לנו כל כך הרבה שחקנים טובים, ג'ייקובן, אקס, ג'ורדן, בר, כל אחד יכול להתפוצץ ביום נתון. תענוג לשחק איתם, הוא לקח על עצמו את המשחק בסוף, שאפו לו, אני שמח בשבילו ובשבילי גם. אני מרגיש אנרגיות מטורפות, כל פעם שאנחנו עולים לשחק פה, אושר ענק לשחק פה. אני בטוח שאנחנו משמחים את הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully