וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה: הפועל תל אביב גברה 82:84 על טורק טלקום

מנפורד בערב עצום של 33 נק' עם 7 מ-8 מהשלוש הבריק בניצחון חמישי ברצף של האדומים ביורוקאפ שקירב אותם למקום השני של הטורקים

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 82:84 על טורק טלקום ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב התקרבה הערב (שלישי) למקום השני בבית ב' של היורוקאפ לאחר ניצחון דרמטי 82:84 על טורק טלקום הממוקמת מעלייה בטבלה. למרות פתיחה טובה של המארחת, הטורקים הצליחו לשוב מפיגור דו ספרתי עם ריצה מדהימה בסיום, אך קסבייר מנפורד העניק עם שלשת ניצחון את החמישי ברצף של הפועל במפעל.

ללא ג'ורדן מקריי, עידן זלמנסון וג'יי פי טוקוטו, דני פרנקו עלה עם חמישייה שכללה את בר טימור, קסבייר מנפורד, תומר גינת, ג'ייקובן בראון וצ'ינאנו אונואקו שנקלע תוך פחות משלוש דקות לבעיית עבירות עם שלוש עבירות. בלעדיו, קסבייר מנפורד (33 נק', 7 מ-8 מהשלוש, 6 ריב') יחד עם ג'יילן הורד (17 נק' ו-9 ריב') הוליכו את האדומים לריצת 2:20 ויתרון דו ספרתי בשלב מוקדם של המשחק. דווקא בדקות עם מומנטום של המארחת, הטורקים חזרו בענק למשחק עם ריצת 5:19 משלהם ביכולת טובה של ג'ריאן גראנט (24 נק', 6 מ-8 מהשלוש) והקבוצות ירדו למחצית ביתרון 37:39 של הפועל.

אקסל בוטיי בלט במחצית השנייה (27 נק') והטורקים חזרו למשחק ועלו ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון עם משחק נפלא מחוץ לקשת והגנה רעה של האדומים. הורד ותומר גינת (9 נק') עוד ניסו להחזיר את הפועל למשחק, אבל תצוגת שלשות ברבע האחרון של הטורקים היו קרובים להבטיח ניצחון של האורחים. מנפורד לקח על עצמו את המשחק, ועם שלשה אדירה בשניות האחרונות הבטיח ניצחון 82:84 על טורק טלקום.



קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד 33 (7 מ-8 מהשלוש, 6 ריב'), ג'יילן הורד 17 (9 ריב'), צ'ינאנו אונואקו (7 ריב') ותומר גינת 9 כ"א, אדם אריאל 5, ג'ייקובן בראון וגיל בני 3 כ"א.

קלעו לטורק טלקום: אקסל בוטיי 27, ג'ריאן גראנט 24 (6 מ-8 מהשלוש), טוני טיילור 13 (7 אס'), נתן ססטינה, טייריק ג'ונס (12 ריב') וארקן יילמאז (7 ריב') 6 כ"א. רידבאן אונקל, ברק דמיר ומייקל אריק שותפו ולא קלעו.

קסבייר מנפורד, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב הוא זה שניצח את המשחק. מנפורד/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

דני פרנקו עלה עם חמישייה שכללה את בר טימור, קסבייר מנפורד, תומר גינת, ג'ייקובן בראון וצ'ינאנו אונואקו. הסנטר קלע את הנקודות הראשונות במשחק ונקלע לבעיית עבירות עם שלוש כבר אחרי פחות משלוש דקות של משחק. גינת פתח טוב עם נקודות משלו בצבע ב-6:6 אחרי חמש דקות. ג'יילן הורד חדר והטביע, אבל טוני טיילור העלה את הטורקים ליתרון ראשון עם שלשה. טימור והורד עם פתיחה יוצאת מן הכלל עם שש נקודות בשלוש דקות צמצמו בחזרה. מנפרוד סחט סל ועבירה, הוסיף שלשה ועבירה והחזיר את היתרון לאדומים 15:20 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

מנפורד פתח את הרבע השני פעם נוספת עם סל מחוץ לקשת ועבירה ועלה לדו ספרתי בשלב מוקדם. גיל בני עלה מהספסל ועם שלשה העלה את האדומים ליתרון דו ספרתי. הורד המשיך ביכולת הטובה עם שתיים נוספות בריצת 2:20, אקסל בוטיי קלע מהשלוש וצמצם לעשר בלבד. בראון קיבל עבירה טכנית ונתן הזדמנות לטורקים להמשיך לצמצם, אדם אריאל קלע מהשלוש והחזיר את היתרון לדו ספרתי. ג'ריאן גראנט הוסיף שני סלים מחוץ לקשת וצימקו לשלוש בלבד עם ריצת 5:19 של טורק טלקום, דקה לסיום המחצית. בראון עם אסיסט אדיר להורד שהטביע החזירו את המומנטום האדום עד שלשה של טוני שהורידה את הקבוצות למחצית ביתרון אדום של 37:39.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נצמדו לטורקים מהמקום השני. בראון/ברני ארדוב
ג'ריאן גראנט, שחקן טורק טלקום לצד גיל בני, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משחק אדיר מהשלוש. גראנט/ברני ארדוב

רבע 3:

אונואקו שב לרבע השלישי ופתח עם שני סלים בצבע, בראון סחט סל ועבירה והאדומים החזירו לתשע הפרש. טיילור ובוטיי קלעו מהשלוש וההפרש ירד לנקודה בלבד עם פסק זמן של פרנקו. מנפורד חזר טוב עם נקודות בצבע וסל מחוץ לקשת, בראון מסר אסיסט גדול לגינת והפועל שוב ביתרון 6. גיל בני ביצע עבירה טכנית שלישית של הפועל במשחק, אך מיד מנגד אונואקו עם סל ועבירה הרים את הקהל האדום. מנפורד המשיך להפציץ עם 4 מ-5 מהשלוש והרבע הסתיים ב-57:65 להפועל תל אביב.

רבע 4:

גראנט פתח את הרבע האחרון עם שתי שלשות וצימק לשתיים, בוטיי סחט סל ועבירה והעלה את האורחת ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון. אונואקו החזיר עם נקודות מתחת לטבעת, בוטיי עם סל נוסף מחוץ לקשת הגדיל את היתרון הטורקי וקרא לפסק זמן של פרנקו בריצת 2:14 של האורחת ברבע הרביעי. הסנטר של האדומים יצא עם חמש עבירות והוסיף טכנית על ויכוחים עם צוות השיפוט. גרנאט הוסיף שלשה לטורקים, הורד קלע מנגד ומנפורד צימק לחמש בלבד, פחות מארבע דקות לסיום. נתן ססטינה חזר מפסק זמן של האורחת עם סל ענק מחוץ לקשת, מנפורד החזיר עם אחת מדהימה משלו מהצד השני ועם אחת נוספת, השישית שלו הערב, צימק לנקודה בלבד. הגארד במשחק עצום של 33 נקודות עם 7 מ-8 מהשלוש קלע שלשה נוספת שהבטיחה ניצחון דרמטי - 82:84 להפועל תל אביב!

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נענשו בהגנה לקראת סיום המחצית עם ריצה של הטורקים. טימור/ברני ארדוב
ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב לצד קסבייר מנפורד. ברני ארדוב
אחראים לקאמבק אדום. מנפורד והורד/ברני ארדוב

בראשון (19:45) תתארח הפועל תל אביב אצל עירוני נס ציונה במשחק צמרת במסגרת המחזור ה-15 בליגת ווינר סל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully