וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.1: אברטון איבדה את דנג'ומה לטוטנהאם, תפנה לזייש במקומו?

הספרס השלימו מחטף עם צירוף ההולנדי בהשאלה עם אופציית רכישה, הטופיז עשויים להציע 25 מיליון פאונד עבור המרוקאי שצ'לסי שוקלת לשחרר

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

העברות

* המחטף הושלם: אחרי שהיה קרוב למעבר לאברטון, ארנוט דנג'ומה הושאל היום באופן רשמי מוויאריאל לטוטנהאם. ההולנדי חוזר לפרמיירליג אחרי ששיחק בה בעבר במדי בורנמות', כאשר הספרס מחזיקים באופציית רכישה בתום העונה.

* השוער האיטלקי פיירלואיג'י גוליני, שהושאל בתחילת העונה מאטאלנטה לפיורנטינה, הושאל כעת לנאפולי עד לסיום העונה. סלבטורה סיריגו, ששימש כשוער המשנה של נאפולי, עשה את דרכו לסגולים.

* החלוץ הפורטוגלי בן ה-20 פאביו סילבה הושאל מוולבס לפ.ס.וו איינדהובן עד תום העונה, לאחר שנרכש על ידי הזאבים תמורת 35 מיליון ליש"ט בקיץ 2020.

* פדריקו מאקדה ממשיך לנדוד. החלוץ האיטלקי בן ה-31, ששיחק בצעירותו במנצ'סטר יונייטד, נפרד מאנקרגוצ'ו הטורקית והושאל עד לסיום העונה לאפואל ניקוסיה הקפריסאית.

* ויתרה על שון וייסמן? גרנאדה שאלה מאלניאספור את פמארה דיידיו, חלוץ נבחרת סנגל בן ה-30.

* חבר חדש בהתקפה לליאל עבדה: סלטיק הודיעה על החתמת החלוץ הקוריאני יונג'יו או, שמגיע מסוון בלואינגס ממדינתו.

שמועות

*לאחר שמכרה את פאבלו סראביה לוולבס, פריז סן ז'רמן מחפשת מחליף וסימנה את המועמד המוביל עליה - ילד הפלא של ליון, ריאן שרקי. חוזהו מסתיים ב-2024 ואין לו כוונה להאריכו, ועל כן קבוצתו עשויה להסכים להצעה.

* ברצלונה סימנה את אחד הכשרונות הגדולים ביותר בדרום אמריקה - ויקטור רוקה, חלוצה בן ה-17 של אתלטיקו פארננסה ונבחרת ברזיל עד גיל 20. גם פ.ס.ז' וצ'לסי לוטשות עין, מחירו יעמוד על כ-35-40 מיליון יורו.

* לפי "בילד", באיירן מינכן כבר החלה לתכנן את העידן שאחרי מנואל נוייר.

* אל נאסר לא מתייאשת בניסיונה לצרף את לוקה מודריץ', ועל פי הדיווחים האחרונים הגישה לו הצעה לשנתיים וחצי במהלכם ירוויח יותר מ-40 מיליון יורו. ב"מארקה" טוענים שלקשר הוותיק אין כוונה לעזוב את ריאל מדריד.

* אחרי שמרסלו ביילסה סומן כמועמד המוביל להחליף את פרנק למפארד שפוטר מאברטון, באנגליה דווח כי הטופיז סימנו גם את ראלף האזנהוטל ושון דייץ'.

* אחרי שנדחתה ההצעה הראשונה שלה על מאלו גוסטו, צ'לסי הגישה לליון הצעה גבוהה יותר (בין 30 ל-40 מיליון יורו) והמגעים בין הצדדים נמשכים, כשהצרפתים מבקשים להשאיר את המגן הימני בן ה-19 כמושאל עד לסיום העונה.

* ב"סקיי" דווח כי לסטר מעוניינת בג'ק האריסון, שחקן הכנף של לידס.

* ארסנל פנתה לאברטון בניסיון לרכוש את אמאדו אונאנה, שנעדר אתמול מאימון אברטון. הטופיז מבקשים 50 מיליון ליש"ט על קשר נבחרת בלגיה, בו חושקת גם צ'לסי.

* לידס רוצה להרחיב את המושבה האמריקנית שלה, ועל פי פבריציו רומאנו מנהלת מגעים עם יובנטוס בנוגע לקשר ווסטון מקני. חבריו לנבחרת ארה"ב, טיילר אדמס וברנדן ארונסון, כבר נמצאים בקבוצה יחד עם בן ארצם, המאמן ג'סי מארש.

* ברייטון הגישה הצעה בסך 11 מיליון יורו לשחטאר דונייצק עבור מיקולה מטביינקו, אבל שחטאר דונייצק מצפה לקבל 30 מיליון כדי למכור את בלם נבחרת אוקראינה כבר בחלון הנוכחי.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 24.1: קייל לארין חתם בוויאדוליד, ריאל רוצה את קייזה

לכתבה המלאה
ווסטון מקני, שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
יצטרף לחברים בלידס? ווסטון מקני/רויטרס

* דיווח ב"ל'אקיפ": אתלטיקו מדריד פתחה במגעים לצירופו של המגן הימני ג'ונתן קלוס ממארסיי. השחקן בן ה-30 נרכש רק בקיץ האחרון מלאנס תמורת 7.5 מיליון יורו, וחוזהו מסתיים ב-2025.

* חלוץ מארסיי במבה דיינג כבר נסע לערוך בדיקות רפואיות והיה אמור לעבור ללוריין במסגרת עסקת טרם מופי, לגביו סוכם כי יעשה את הדרך ההפוכה תמורת 30 מיליון יורו, אלא שעל פי "ל'אקיפ" החלוץ הניגרי סירב למארסיי ומעוניין לעבור לניס, שמכינה עבורו הצעה.

* ג'ף ריין-אדלייד, הקשר בן ה-25 שנחת בסביליה כדי להשלים את המעבר שלו מליון, לא יחתום אצל האנדלוסים בגלל בעיות שהתגלו במהלך הבדיקות הרפואיות.

* טוטנהאם רודפת תקופה ארוכה אחרי המגן הימני פדרו פורו, ובפורטוגל פורסם שטוטנהאם החליטה לנצל את סעיף השחרור בחוזהו ולרכוש אותו מספורטינג ליסבון תמורת 45 מיליון יורו.

* אברטון עשויה לשחרר בקרוב את הכוכב הצעיר שלה אנתוני גורדון, שעבורו הציעה ניוקאסל 50 מיליון ליש"ט. גורדון נעדר מאימוני הטופיז יומיים ברציפות. מי שעשוי להגיע במקומו, ובעקבות הפספוס בעסקת דנג'ומה, הוא חכים זייש. הקבוצה מוכנה להשקיע עד 25 מיליון פאונד וצ'לסי שוקלת לשחררו.

* יורגוס יאקומאקיס צפוי לעזוב את סלטיק בימים הקרובים, ככל הנראה לאטלנטה מה-MLS.

* המגן הימני סדריק סוארס על סף מעבר לפולהאם. הפורטוגלי הצטרף לארסנל בהשאלה בינואר 2020 ולאחר מכן חתם על חוזה לארבע שנים, אך מיעט לשחק ויצטרף לקוטג'רס בהשאלה עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully