וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החליטה: שער 13 לא ייפתח לאוהדי מכבי תל אביב בדרבי

מארחת הדרבי ויתרה על הכנסה כספית משמעותית "מתוך רצון שהקהל האדום יהווה רוב ביציעים". המנכ"ל הזהיר מזריקת כדורים ואבוקות

תקציר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב/ספורט1

מנכ"ל הפועל תל אביב, לירן מוכתר, פרסם היום (שלישי) איגרת לאוהדי הקבוצה. מוכתר התייחס לחלון ההעברות, לשינוי במבנה הבעלות ובעיקר לדרבי אותו האדומים יארחו ביום שבת.

מוכתר עדכן שלאחרונה נרכשה בהשקעה כספית רבה מנואלה ליצירת תפאורה וגלילת דגל פריסה ענקי לטובת אוהדי הקבוצה, אשר תמוקם מול שערים 5-4 ובהמשך כתב ששער 13 לא ייפתח לאוהדי מכבי תל אביב. "כמחווה לאוהדי הקבוצה המסורים והנאמנים ומתוך רצון כנה ואמיתי שהקהל האדום יהווה רוב מוחלט ביציעים וייצור אווירה ביתית משמעותית, תוך שליטה אבסולוטית של אוהדי הקבוצה, החלטנו ששער 13 לא ייפתח לאוהדי היריבה. אם יהיה בכך צורך, היציע ייפתח עבור אוהדי הפועל תל אביב", כתב מוכתר.

כמו כן המנכ"ל הודיע שהכניסה לשער 8 תותר בלבוש אדום בלבד, זאת כדי לנסות למנוע כניסה של אוהדי מכבי תל אביב.

מוכתר גם ביקש: "עלינו לזכור כי נגד המועדון עומדים עונשים על תנאי, לרבות הפחתת נקודת ליגה אחת בפועל, במקרה של השלכת כדורים, כפי שהיה בדרבי הקודם - ועל כן אני מזכיר שבכל מקרה של התנהגות בלתי הולמת, המועדון עלול לספוג עונשים כבדים, לרבות עונשי רדיוס וסגירת יציעים. אני בטוח שאיש מאיתנו לא רוצה לפגוע במועדון שכולנו אוהבים וחפצים ביקרו".

לירן מוכתר מנכ"ל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לירן מוכתר/ברני ארדוב

על חלון ההעברות כתב מוכתר:

"ראשית, ברצוני לגעת בחלון ההעברות הנוכחי והשינויים בסגל הקבוצה. הצוות המקצועי עובד מסביב לשעון על מנת למצוא שחקנים שיחזקו את הקבוצה. עם זאת, אנו נמצאים בתקופה רגישה של שינויים אפשריים במבנה הבעלות של המועדון וכפועל יוצא עובדים בצורה זהירה ואחראית כפי שהמציאות מחייבת אותנו לפעול - וזאת תחת מגבלות כגון חוזים קצרי טווח כדי למנוע השפעה עתידית על תקציב הקבוצה בעונה הבאה וזאת במידה ועסקת הרכישה תצא לפועל. עד כה חתמו בשורות המועדון שני שחקנים: השוער אמיליוס זובאס והקשר הרוויה איליץ' וכולי תקווה שעד סוף חלון ההעברות נתחזק בעוד 2-1 שחקנים.

"בנג'מין טיידי - המועדון סיכם עם השחקן בתחילת חודש דצמבר את כל תנאיו הכספיים. המועדון חיכה כחודש ימים עד להגעתו ארצה של השחקן וזאת על מנת שיהווה גורם משמעותי בחוליית הקישור של הקבוצה. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב משקיע אלפי שקלים בבדיקות מקיפות לכל שחקן ישראלי או זר בטרם חתימה על חוזה במועדון. לצערי הרב, השחקן לא עבר את הבדיקות הרפואיות שערכנו לו (בדיקות מקיפות, מקצועיות וקפדניות) ועל אף הרצון שיצטרף לסגל, יש דברים שאינם בשליטנו ולראייה, גם ההתאחדות לכדורגל לא אישרה לבסוף את רישומו. מעבר לכך לא ארחיב מטעם צנעת הפרט וכולנו נאחל בריאות והצלחה רבה לשחקן".

עוד בוואלה!

הרשתות בבלומפילד ייפרשו כבר בשבת בדרבי התל אביבי

לכתבה המלאה

על השינוי במבנה הבעלות:

"בשבוע שעבר ביקרו נציגים מקבוצת הבעלות שעתידה לרכוש את המועדון וכפועל יוצא, לקחת על עצמם את מלוא זכויות הניהול במועדון החל מהעונה הבאה. במהלך ביקורם, ערכו פגישות עם מספר גורמים הרלוונטיים לקבלת ההחלטה הסופית, לרבות סיור באצטדיון בלומפילד ובמתחם חודורוב.
חשוב לעדכן שבבדיקת הנאותות שנערכה באמצעות חברת 'דלויט', לא התגלו ליקויים מהותיים ונקבע כי הפועל תל אביב נמצאת במצב כלכלי טוב וזאת בהתאם לדוחות הכספיים של המועדון. במהלך השבועות הקרובים אנו אמורים לסיים מספר תנאים מתלים לסגירת העסקה ורק לאחר מכן תצא הכרזה רשמית מטעם המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully