וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראית כמו לווייתן": ברשת לגלגו, טניסאית העבר סגרה חשבון

23.1.2023 / 23:43

ילנה דוקיץ', שבשיאה דורגה במקום הרביעי בעולם, משמשת כפרשנית באליפות אוסטרליה ומושכת לאחרונה תגובות מלאת שנאה ברשת. לאחר השתלחויות על עלייתה במשקל ואפילו תהייה מדוע היא לא מתאבדת, היא פרסמה פוסט מרגש: "זה דוחה, אנשים צריכים להתבייש"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

בשיאה, ילנה דוקיץ' היתה אחת הטניסאיות הטובות בעולם. האוסטרלית ילידת קרואטיה הגיעה עד חצי גמר ווימבלדון ב-2000, דורגה בשיאה במקום הרביעי בעולם והרוויחה למעלה מ-4.4 מיליון דולר לאורך השנים, אך לאחרונה היא חזרה לכותרות בנסיבות מעט פחות משמחות.

בימים האחרונים, משמשת דוקיץ' כפרשנית באליפות אוסטרליה הפתוחה. היא ראיינה בין היתר את נובאק דג'וקוביץ' אחרי אחד ממשחקיו - מה שהוביל לאינספור עלבונות שספגה ברשתות החברתיות על עלייתה במשקל.

פאדיחה בשידור חי: מנהל הפועל ת"א חגג בדרבי, התרסק על הפרקט וקרע שריר
"כוכב" הפרמיירליג זרק מהבית את החפצים של "האקסית הבוגדנית", וחשף פרט מוזר
הסרטון מזעזע, הקהל צוחק: ליגת הסטירות נפתחה, והנוירולוגים מזהירים מאסון

ככה היא נראתה ב-2009

והיום

"ביוש הגוף שספגתי ב-24 השעות האחרונות היא פשוט משוגעת", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, בתגובה לפוסט בו אחד הגולשים כינה אותה "לווייתן". "זה דוחה. אנשים צריכים להתבייש. הדבר שחוזר על עצמו הכי הרבה הוא, 'מה קרה לה? למה היא כל כך גדלה?' אני אגיד לכם מה קרה, אני מוצאת דרכים לשרוד ולהילחם, וזה בכלל לא משנה מה אני עושה ומה קרה, כי הגודל לא אמור לשנות. טוב לב ולהיות אדם טוב - זה מה שחשוב, וזה מה שהאנשים שמתעללים בי בהחלט לא עושים. המשקל אולי ישתנה, אבל הרוע של האנשים תמיד יישאר אותו רוע".

דוקיץ', שפרשה ב-2014, הוסיפה וכתבה: "אני אוהבת את כולכם, אפילו הטרולים, כי אתם נותנים לי כל כך הרבה מוטיבציה והשראה לעשות מה שאנ יעושה, ולהילחם באנשים כמוכם. אני רוצה להילחם בשם כל שנאת השמנים. אני לא יכולה לשנות את העולם, אבל אמשיך לדבר על הנושא ואשתמש בפלטפורמה שלי כדי לעשות טוב בעולם".

בקהילת הטניס מיהרו לחבק את שחקנית העבר. מאמנה של סרינה וויליאמס לשעבר פטריק מוראטוגלו כתב: "את עושה עבודה נהדרת, ילנה. אל תקראי את התגובות הללו ואל תקדישי להן שום משמעות. רוב האנשים אוהבים אותם ומעריצים אותך".

באפריל שעבר, הודתה דוקיץ' כי התמודדה עם דיכאון ואפילו שקלה להתאבד. הטיפול הפסיכולוגי שעברה, סיפרה, הציל את חייה, לאחר ילדות קשה שכללה בין היתר התעללות פיזית ונפשית מצד אביה ומאמנה לשעבר. לפני מספר ימים, אחד הגולשים הגיב לה בסרבית וכתב: "אולי ילנה תנסה להרוג את עצמה, כמו בכל שנה". טניסאית העבר הגיבה וכתב: "זה פשוט שפל חדש, בדיוק כשחשבנו שאי אפשר לשקוע לשפל נמוך יותר. כמעט מיליון איש מתאבדים ברחבי העולם מדי שנה. זה מפחיד וזה כל כך עצוב שיש אנשים דוחים כאלה. הם צריכים להתבייש בעצמם. איזה מין אדם מסוגל לכתוב דבר כזה לאדם אחר ולצחוק על זה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully