וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה בשידור חי: מנהל הפועל ת"א חגג בדרבי, התרסק על הפרקט וקרע שריר

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 14:54

איתי ברגר פרץ למגרש בחגיגות הניצחון והחליק לעיני המצלמות, ועדכן: "סובל מקרע בשריר". המנהל הבהיר שהכאבים והמבוכה לא פגעו בשמחה: "תל אביב אדומה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

הפועל תל אביב חגגה אתמול (ראשו) ניצחון גדול, חשוב ודרמטי בדרבי מול מכבי תל אביב, כשגברה על היריבה העירונית 95:96. כל ניצחון בדרבי הוא מתוק, אבל הפעם זה הגיע אחרי משחק צמוד, שבסיומו האדומים העפילו לראשות הטבלה, ואנשי הפועל תל אביב לא יכלו להסתיר את השמחה שלהם מול הצהובים המואכזבים.

מי שעוד חגג היה איתי ברגר, מנהל הקבוצה והדובר, שמיד עם שריקת הסיום פרץ למגרש בריצת שמחה. ברגר, שעוד לפני שעבד בהפועל תל אביב היה אוהד מושבע שלה, רץ לעבר היציע לעבר אשתו על מנת לחגוג עמה, בטקס קבוע שאחרי ניצחונות.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

לצערו הרב, גם מצלמות הטלוויזיה קלטו את ברגר נופל על הפרקט, כשהוא נראה מחזיק את רגלו בכאב, והיום הוא עדכן את האוהדים הרבים שראו את התקרית: "בבדיקה שערכתי הבוקר בבית החולים התגלה שאני סובל מקרע בשריר הירך האחורי ברגל ימין וקרע בשריר הארבע ראשי ברגל שמאל. תודה לכל מי שסימס והתקשר, תל אביב אדומה". יש להעריך שעל אף הכאב והמבוכה, ברגר היה חותם על תסריט כזה לפני שהמשחק החל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully