וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב כועסת: "חבל שבגלל פחד של השופטים, מוותרים על בדיקה"

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 7:06

הצהובים מסרבים לקבל את העובדה ששופטי המשחק לא בדקו את העבירה על בולדווין בסיום ההפסד בדרבי. דיברתולומיאו: "אני לא חושב שיש לנו בעיה עם מצבי לחץ"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

מכבי תל אביב איבדה אמש (ראשון) את המקום הראשון בליגת העל בכדורסל אחרי שהפסידה בדרבי התל אביבי 96:95 להפועל תל אביב בהיכל שלמה. הצהובים ירדו למקום השני עם 11 ניצחונות ושלושה הפסדים, הפסד אחד יותר מהיריבה שלהם.

מכבי התייצבה למשחק ללא לורנזו בראון הפצוע, והצליחה בעזרת יכולת נהדרת של וויד בולדווין, ג'ון דיברתולומיאו וג'יילן אדאמס לפתוח פער 13 במחצית השנייה, אך אז נעצרה, ראתה את האדומים סוגרים את הפער ומצליחים להפוך את המשחק ברגעי ההכרעה. למכבי הייתה הזדמונת לנצח את המשחק במהלך האחרון, אך בולדווין מסר כדור לא טוב לבונזי קולסון שאיבד אותו.

הצהובים באו בטענות לצוות השיפוט על החלטה 9 שניות לסיום לא לתת 3 זריקות עונשין לבולדווין, אלא רק שתי זריקות, ובמכבי ידרשו תשובות מאיגוד השופטים על ההחלטה: "אפשר לא לשרוק את זה בפעם הראשונה, אבל צריך ללכת למוניטור להסתכל על זה", אמרו במועדון, "לא יכול להיות שבגלל מה שנראה כמו פחד של השופטים, בוחרים לוותר על בדיקה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. קובי אליהו
כועס על השיפוט. קטש/קובי אליהו

אנשי הקבוצה יצאו מהיכל שלמה בסיום המשחק עם תחושה של פספוס, "הם עשו עצירות ויצאו למעבר, זה היה המשחק היום. לא חושב שהורדנו את הרגל מהגז, דיברנו על לעצור אותם על פחות נקודות במחצית השנייה, והיינו רחוקים מהלך אחד מהניצחון", סיכם ג'ון דיברתולומיאו שקלע 18 נקודות, "אני לא חושב שאנחנו לא עומדים בלחץ בסוף. יש מהלכים בסיום המשחק, ברור שיכולנו לעשות יותר במהלך האחרון, אבל זה הכדורסל".

כשנשאל על האם הפועל תל אביב היא היריבה שלהם העונה על האליפות אמר הקפטן של מכבי: "אני חושב שיש הרבה קבוצות חזקות העונה, זאת אחת מקבוצות הפועל הכי חזקות שראיתי, הדרבי תמיד אינטנסיבי, זה תמיד אולם קשה לשחק בו. היה חסר לנו נקודה בסיום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בונזי קולסון, מכבי תל אביב. קובי אליהו
איבד את הכדור המכריע. קולסון/קובי אליהו

מכבי תל אביב תחזור מחר לאימונים סדירים לקראת משחק החוץ נגד אולימפיאקוס ביום שישי הקרוב. המשחק ביוון יפתח רצף של שלושה משחקי חוץ ביורוליג עבור הצהובים, כולם ככל הנראה ללא לורנזו בראון, ומכבי תצטרך לדעת לנצח לפחות אחד אם היא לא רוצה להתרחק מאזור הפלייאוף, "ברור שזה אחד ממשחקי החוץ הקשים שלנו, זה לא סוד שאנחנו מתקשים בחוץ ביורוליג, זה מבחן חשוב הריצה הקרובה שיש לנו, אנחנו צריכים ללמוד לסגור משחקים באולמות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully