וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל ורוי קין עדיין לא השתכנעו: "ארסנל תאבד את האליפות לסיטי"

גם אחרי ה-2:3 הדרמטי והיתרון המשמעותי בפסגה, פרשני אנגליה מפקפקים בתותחנים. נוויל: "סיטי תציק להם עד הסוף, והם יקרסו"

תקציר הניצחון 2:3 של ארסנל על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

גם אחרי ניצחון 2:3 דרמטי על מנצ'סטר יונייטד, גם אחרי רצף של 13 משחקים ללא הפסד, גם עם יתרון 5 בפסגה ועם משחק חסר - יש פרשנים שעדיין לא רואים את ארסנל זוכה באליפות.

"אני לא חושב שארסנל הולכת לזכות. לדעתי, סיטי תעקוף אותה ותהיה אלופה", אמר גארי נוויל, פרשן רשת "סקיי", אחרי המשחק הגדול אתמול (ראשון) באצטדיון האמירויות. "אני מהמר שסיטי תיכנס לריצה מיוחדת בזמן הקרוב. בשלב מסוים בעונה הזאת ארסנל תפסיד משחק עם שניים, וסיטי כל הזמן תהיה שם כדי להציק לה. בשלב מסוים, הם יקרסו".

נוויל טוען ש"עצם העובדה שארסנל באמת מועמדת לזכות באליפות, מדהימה בפני עצמה. אף אחד לא ציפה לזה, זה הישג מדהים - אבל היא עדיין לא הולכת לקחת אותה".

שחקני ארסנל חוגגים עם אדי אנקטייה. James Williamson - AMA, GettyImages
מה עוד אפשר לעשות כדי להוכיח שהם ראויים? ארסנל חוגגת/GettyImages, James Williamson - AMA

באולפן של רשת "סקיי", רוי קין הצטרף לדבריו של נוויל באופן מעט מפתיע. "אם היו מכריחים אותי להמר על זהות האלופה, עדיין הייתי שם את הכסף שלי על מנצ'סטר סיטי. אני רואה איך ארסנל משחקת, את היכולות הטכניות והמנטליות שלה, ואני מבין שכל קבוצה שתרצה לרדוף אחריה תצטרך לעשות משהו מיוחד. ובכל זאת, אם סיטי תעקוף אותה, אף אחד לא יהיה המום. עם העומק שיש לסיטי, עם כל מה שהם עשו בשנים האחרונות, אסור להספיד אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully