וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א זועמת על השיפוט. קטש רמז: "האווירה השפיעה על כולם"

22.1.2023 / 23:21

הצהובים טוענים שבולדווין קופח בשניות הסיום של הדרבי: "השופטים פחדו". גם קטש רמז על שגיאות שיפוט: "זה הוכרע על החלטות שלהם". מנגד, דני פרנקו חגג והחמיא לגיבורי הניצחון: "כשג'ייקובן מבואס, חרא לי. גיל בני? היושב במרומים החליט שזה הזמן שלו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.1/ספורט1

דרמת ענק נרשמה הערב (ראשון) באולם הדרייב אין, בסיומה הפועל תל אביב ניצחה לראשונה העונה את מכבי תל אביב, 95:96 נפלא שגם סידר לה את המקום הראשון בליגת העל על חשבון היריבה העירונית.

בשונה מדרבים קודמים רבים בעבר, המשחק עבר בצורה חלקה ועם מינימום תקריות בין הקהלים או בין השחקנים והצוותים המקצועיים, להוציא עימות בין עוזר מאמן מכבי תל אביב נועם לוי למספר אוהדים שעמדו מאחורי ספסל הקבוצה, אך לא מעבר לכך.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. קובי אליהו
"השופטים פחדו לשרוק נגד הפועל", טענו במכבי/קובי אליהו

בכל הנוגע לסיום המשחק הדרמטי, במכבי תל אביב כעסו על החלטת השיפוט שלא לתת לווייד בולדווין שלוש זריקות עונשין כשנותרו 9 שניות לסיום: "בושה. השופטים פחדו לשרוק נגד הפועל במהלך הזה", אמר אחד מאנשי המועדון בירידה לחדר ההלבשה.

עודד קטש סיכם: "היה משחק של ריצות. לא התחלנו מספיק מרוכזים את המשחק, לא התקפית ולא הגנתית. לא ידענו לשמור על היתרון שהגענו אליו. יש לנו הרבה מה ללמוד לקראת מפגשי ההמשך עם הפועל תל אביב. נצטרך לבוא יותר מרוכזים, צריך לעצור אותם על סקור יותר נמוך, לשמור הרבה יותר טוב. בסוף זה הגיע למהלכים אחרונים, להחלטות שופטים. לא יודע מה היה בהתקפה האחרונה, הייתה תחושה שהאווירה פה השפיעה על כולם. אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות. יש לנו סדרת משחקים מאוד קשה, אולי ניקח משהו מהמשחק הזה קדימה למשחקי החוץ הקשים שיש לנו".

קטש הוסיף: "לווייד, ג'יילן וגם לג'ון יש מספיק ניסיון, זאת לא הייתה הבעיה שלנו. אנחנו צריכים לשחק הגנה הרבה יותר טובה עם לורנזו או בלעדיו. נצטרך לראות וללמוד, אנחנו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה הגנתית. הגודל של אונואקו זה גודל שאנחנו יודעים להתמודד איתו מהיורוליג.לאורך כל המשחק הם שינו הגנות ומאצ'אפים, שינו הרכבים. לא בכל התקפה אתה מגיע לפאנץ' שאתה רוצה. הבעיה שלנו לא הייתה התקפית".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון חוגג. קובי אליהו
גיבור הניצחון. בראון/קובי אליהו

כוכב הניצחון האדום ג'ייקובן בראון, שקלע 32 נקודות, אמר בסיום: "ידענו שהקבוצה זקוקה לי בהיעדרו של ג'ורדן מקריי, והתעליתי. אני מרגיש הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה, מרגיש יותר בנוח להוביל את הקבוצה הזאת, וזה מרגיש נהדר. זה היה ניצחון קבוצתי, נתנו כל מה שהיה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully