וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק שמגדיר עונה": ארסנל סיפקה את התשובה הסופית לפרשנים

הניצחון הדרמטי על יונייטד שכנעה גם את אחרוני הספקנים: הקבוצה הזו בנויה לאליפות. אנקטייה חוגג, סאקה מרגיש את השינוי, איאן רייט השתולל

תקציר הניצחון 2:3 של ארסנל על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

ארסנל בדרך הבטוחה לאליפות - והערב (ראשון) היא שמה על כך חותמת. הניצחון 2:3 על מנצ'סטר יונייטד משער של אדי אנקטייה בדקה ה-90, הותיר גם את מעט הספקנים שעוד נותרו פעורי פה, ולכולם ברור שהתותחנים מסוגלים לעשות את זה העונה, לראשונה מאז 2003/04.

"כשראיתי שה-VAR בודק את השער שלי, התחלתי להרגיש דפיקות לב מהירות", סיפר אדי אנקטייה, גיבור הניצחון, שכבש צמד. "היה אפשר לראות כמה רציונ את הניצחון, גם עבורנו וגם עבור האוהדים. דחפנו ודחפנו, ובסוף זה נכנס, למזלנו".

בוקאיו סאקה שכבש אף הוא הוסיף: "אפשר לראות מה המשמעות של המשחק הזה, של הניצחון הזה. עבור כולנו. יונייטד הקבוצה היחידה שניצחה אותנו העונה, אז רצינו לנצח אותם באופן מיוחד. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל הוכחנו אופי. יש לנו עונה פנטסטית. אנחנו יכולים להיות גאים בזה, אבל חייבים להישאר צנועים. אנחנו רק באמצע הדרך, והדברים יכולים לקבל תפנית מהירה. מה שונה בקבוצה העונה? האמונה, קודם כל. במיוחד באצטדיון הביתי שלנו, עם הקהל שלנו".

איאן רייט בטירוף

דייויד סימן מתלהב

ססק פברגאס אמר: "ניצחון מדהים, גם בזכות הדרך. זה משחק מהסוג שמגדיר עונה. לארסנל יש עוד דרך ארוכה, אבל לפעמים פשוט קורה משהו מיוחד, ונראה שזה המקרה עם ארסנל. אפשר להרגיש כמה הם מלוכדים, כמה הם מסוגלים לחזור מכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully