וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני ריינה מצפים משרון מימר להתפטר, הקבוצה תעמוד לדין?

ראשי המועדון ישוחחו ביומיים הקרובים עם המאמן ומאמינים כי עליו לקחת אחריות אחרי ה-2:0 לבית"ר. אבל אניסט ינחת היום

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

המשבר של מכבי בני ריינה החריף אמש (שבת) בעקבות הפסד 2:0 לבית"ר ירושלים, וראשי המועדון כבר חושבים על זעזוע נוסף בעמדת המאמן, שיהיה השני בעונה הנוכחית אם וכאשר יתרחש. גם אם כלפי חוץ מעבירים בבני ריינה מסרים כי מעמדו של שרון מימר יציב, מאחורי הקלעים כבר החלו לבדוק מאמנים חדשים והשמות של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עלו כמועמדים, בנפרד ולא כצוות, כפי שפורסם כאן. בקבוצה אף מצפים ממימר להניח את המפתחות ולהתפטר מיוזמתו, אולם לא נראה שזה יקרה בקרוב. במועדון צפויים לשוחח היום או מחר עם המאמן במטרה לנסות ולהגיע להחלטות על עתיד הקבוצה.

בסיום המשחק אמש המתינו כמה עשרות אוהדים למימר ודרשו ממנו לעזוב, חלקם נשאר לשוחח עם עוזר המאמן עודד קוטר ושפכו בפניו את טענותיהם. בני ריינה צפויה לעמוד לדין משמעתי בשל מספר אירועים בהם היו מעורבים אוהדיה, בין השאר נהמות שנשמעו לכאורה לעברו של שחקן היריבה דנילו אספרייה, וכן השלכת חפצים רבים אל כר הדשא.

אוהדי בני ריינה. מאור אלקסלסי
לא מרוצים, בלשון המעטה. אוהדי בני ריינה/מאור אלקסלסי

היום צפוי לנחות בישראל הקשר אבל אניסט ממדגסקר, שמועמד להצטרף כחיזוק לחוליית הקישור, אך כלקח מפרשת בנג'מין טיידי, הפעם יוחתם אניסט רק בתנאי שיעבור בדיקות רפואיות מקיפות ויימצא כשיר לחלוטין לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully