וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההפסד: בריינה שוקלים החלפת מאמן, דראפיץ' וברדה מועמדים

21.1.2023 / 21:24

מימר עלול לשלם את המחיר, שני המאמנים מועמדים בנפרד. האוהדים צעקו למאמן להתפטר וקיללו את השחקנים, חלאיילה ספג את מירב האש

אוהדי מכבי בני ריינה עם עוזר המאמן עודד קוטר/שלמה וייס

בעקבות ההפסד הערב (שבת) 2:0 לבית"ר ירושלים, שהיה החמישי ברציפות של מכבי בני ריינה בבית, התערער מאוד מעמדו של המאמן שרון מימר, שאגב לא עמד הערב על הקווים בשל עונש הרחקה. בהנהלת הקבוצה שוקלים לבצע זעזוע נוסף בעמדה זו, אחרי שכבר פיטרו את אדהם האדיה במחזור השלישי, ולוואלה! ספורט נודע כי בשבוע האחרון כבר גיששו לגבי מספר מועמדים לתפקיד.

אחד המועמדים הוא סלובודאן דראפיץ', שסיים לפני פחות משבועיים את תפקידו בהפועל תל אביב, וגם חברו שי ברדה בתמונה, ארבעה שבועות אחרי שפוטר ממכבי פתח תקוה. השניים מועמדים בנפרד ולא יעבדו כצוות כפי שעשו בעבר במכבי נתניה ובית"ר ירושלים.

מאמני בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ', שי ברדה. דני מרון
אחד מהם יגיע לריינה? סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה/דני מרון

ריינה, לה זו עונה ראשונה אי פעם בליגה הבכירה, נמצאת ברצף של תשעה מחזורים ללא ניצחון ושקועה במקום האחרון בטבלה. האוהדים צעקו בסיום למימר להתפטר וקיללו את השחקנים ביציאה, כשאת מירב הביקורות והקללות ספג אוסמה חלאיילה. בין היתר צעקו לחלוץ: "אתה בכלל מסכנין, לך לשם".

האוהדים התנפלו על עוזר המאמן עודד קוטר, שנשאר לדבר איתם והבטיח: "נעשה הכול כדי להשתפר". בריאיון בסיום אמר קוטר: "במחצית הראשונה המשחק שלנו לא היה טוב, עשינו כמה טעויות בדקות הראשונות וספגנו פעמיים, אבל במחצית השנייה היינו יותר במשחק, הגענו ל-5-4 מצבים טובים, זה לא הספיק, וההרגשה היא נוראית, חבל שהתחלנו ככה. מא המשחק מול חדרה התחיל אצלנו חוסר ביטחון, שבכל משחק מחלחל, אבל בתור מאמן תמיד יש תקווה והליגה היא מאוד צמודה, ולא נוותר עד הרגע כדי להוציא משהו מהעונה הזאת. מאמין שהקבוצה תתחזק בשחקן או שניים בשבוע הקרוב, הקבוצה צריכה סגל עמוק יותר".

השוער אריק ינקו: "אנחנו צריכים להאמין עד הסוף, מבטיח שנעשה כל שביכולתנו כדי לצאת מהמצב הזה. כשקבוצת תחתית שנלחמת על החיים סופגת ממצבים נייחים, זה משהו ששובר. בשבוע הבא יש לנו משחק סופר קשה בסמי עופר, נבוא לעשות את המיטב".

על העניין מהפועל תל אביב: "החליטו שלא משחררים אותי ואני מכבד את זה. מעבר למועדון גדול זה כמובן דבר שקורץ כשיש הזדמנות, אני כל כולי פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully