וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' ובוקסנבוים התפטרו, הנהלת הפועל תל אביב תיפגש עם סילבס

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 22:27

יממה לאחר התבוסה המשפילה בבאר שבע ולאחר כמה שעות מתוחות נפל הפור כשהמאמן והמנהל המקצועי לקחו אחריות והודיעו על עזיבה מיידית. סילבס מועמד מוביל, גם בלבול ואוזן נלקחים בחשבון. מיכאל זנדברג עשוי לעמוד על הקווים מול נס ציונה

דרמת ענק בהפועל תל אביב: יממה לאחר התבוסה 6:0 מול הפועל באר שבע, המאמן סלובודן דראפיץ' והמנהל המקצועי עומר בוקסנבוים הודיעו להנהלה כי החליטו להתפטר מתפקידם. ההודעות הללו הגיעו אחרי ישיבה ארוכה ושיחות לאורך כל שעות היום ולאחר שהצדדים ניתחו את המצב ובדקו אופציות לשחקני חיזוק. כזכור, אימון הבוקר של הקבוצה בוטל לאחר התבוסה המשפילה וההערכות היו שדראפיץ' עשוי לקבל הודעת פיטורים במהלך היום. דראפיץ', שכמחווה של רצון טוב סיכם על חודש של פיצוי בלבד, אמר לאחר שקיבל את ההחלטה לעזוב כי: "אני מודה לעומר בוקסנבאום ולהנהלת המועדון על האמון והתמיכה. מאחל הצלחה רבה להפועל תל אביב בהמשך הדרך".

בקבוצה יחלו כעת בחיפושים מידיים אחרי מאמן חדש שיוביל את האדומים בחלק השני של העונה, כאשר הראשון שההנהלה תיפגש איתו יהיה חיים סילבס. גם שמם של מרקו בלבול ואורי אוזן עלה בחיפושים אחרי מחליף. עד שיגיע מאמן חדש, מיכאל זנדברג, ששימש כעוזרו של דראפיץ', אמור לעמוד על הקווים במשחק הליגה הקרוב מול נס ציונה.

עוד נורת אזהרה לדראפיץ': אימון הפועל תל אביב בוטל

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב לצד מיכאל זנדברג. ברני ארדוב
לקח אחריות והתפטר. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

הנהלת הקבוצה רצתה שעומר בוקסנבוים ימשיך בתפקידו, אך לאחר ניסיונות לשכנעו לחזור בו, המנהל המקצועי הבהיר כי החלטתו סופית. מהפועל תל אביב נמסר כי הבעלים ומנכ"ל הקבוצה הבהירו למנהל המקצועי כי הם מעריכים אותו באופן אישי, הודו לו על תקופתו בהפועל תל אביב, על קידום מחלקת הנוער, הנאמנות והערכים שהשריש במועדון - ואיחלו לו הצלחה בהמשך הדרך.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב עומר בוקסנבוים. ניב אהרונסון
גם הוא עוזב. עומר בוקסנבוים/ניב אהרונסון

קבוצת הרכישה האמריקאית עודכנה במצב המתרחש בארץ והסיטואציה אליה נקלעה הקבוצה, ונראה כי כרגע שני הצדדים מבינים שהקבוצה צריכה להתחזק לפחות בשלושה שחקנים. בנושא החיזוק, ייתכן שלעמדת השוער יוחתם ישראלי בחוזה ליותר מעונה אחת, מה שמהווה לחריגה בהסכם בין הצדדים, אך לא כזאת שתשפיע על החלטת האמריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully