וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נורת אזהרה לדראפיץ': אימון הפועל תל אביב בוטל

10.1.2023 / 10:00

למחרת התבוסה ההיסטורית להפועל באר שבע, הקבוצה דחתה את האימון ב-24 שעות - צעד נוסף שמצביע על מעמדו המעורער של המאמן. אפשרות: הפועל תל אביב תבשר על סיום תפקידו במהלך היום

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

האם סלובודן דראפיץ' בדרך לסיים את תפקידו בהפועל תל אביב? בבוקר שאחרי התבוסה 6:0 ההיסטורית להפועל באר שבע באצטדיון טרנר, הורתה הנהלת הקבוצה לבטל את האימון ולדחות אותו ב-24 שעות. מדובר בצעד נוסף שמצביע על מעמדו המעורער של המאמן, וייתכן בעוד במהלך היום הוא יקבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה.

אתמול בשעות הערב, ההנהלה הנוכחית ביקשה לחשוב על הדברים. היום אמורים לערוך שיחות ואולי אף להיפגש עם עומר בוקסנבוים ולנסות להבין את מצב העניינים. בוקסנבוים, כמו דראפיץ', משוכנע כי הקבוצה חייבת 3-4 שחקנים חדשים כדי להתחזק וגם כדי לשנות את האנרגיות בחדר ההלבשה. שוערים כמו אריאל הרוש, אופיר מרציאנו או בוריס קליימן שדרשו חוזים גם לעונה הבאה נדחו עד עכשיו, אך לא בטוח שזה יהיה המצב כעת, גם בנוגע לשחקני רכש כמו אביב אברהם שהתבקש לחכות.

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
העזיבה מתקרבת. דראפיץ'/ברני ארדוב

כך או כך, אחרי אתמול, לא בטוח שדראפיץ' יהיה זה שיקבל את הקרדיט לעשות את השינויים הללו. "צריך לעשות משהו", מודים במועדון, "או זעזוע, או לחזק את הקבוצה, או לא יודע מה. נדבר היום ונתחיל לקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully