וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון מחמיאה להגנה של אבדיה: "אני אוהב שסומכים עלי"

אנסלד ניתח את השיפור ההגנתי של הישראלי ("הוא נמנע מעבירות, יותר ממושמע"), שאמר: "אני מרגיש חזק יותר, גורמים לי להרגיש חשוב"

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה אמנם הגיע ל-NBA כפוטנציאל התקפי מגוון, אך את שמו בליגה הטובה בעולם הוא קונה בעיקר בזכות היכולות ההגנתיות שלו. היום (שבת) התייחס לכך מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור, שאמר: "הדבר הכי גדול כרגע זה שהוא עושה עבודה טובה ביותר בלהימנע מעבירות. באופן כללי הוא יותר ממושמע, אולי הוא מרגיש טוב יותר את היריבים שלו, יותר מבין את תכנית המשחק, את החולשות של היריבים. הוא עושה עבודה טובה ביותר בלא ליפול למלכודות".

גם הישראלי עצמו הודה שהוא מרגיש נוח יותר בעונתו השלישית בליגה הטובה בעולם. "אני מרגיש בנוח", אמר. "לעתים אני שומר על השחקנים הכי טובים, אז זה מסובך, אבל זה חלק מהגדילה שלי. אני מרגיש ביטחון ונוחות, אני יודע שאני מסוגל לעשות מהלכים בהגנה כדי לעזור לקבוצה. אין ספק שאני שחקן חדש לגמרי בהגנה".

בכתבה שפורסמה באתר הרשמי של הוויזארדס גיבו את הדברים הללו במספרים, שמלמדים על כך שאבדיה אחד השומרים הטובים בקבוצה, לפי כל מדד סטטיסטי. "אני אוהב את זה שהצוות המקצועי סומך עלי", אמר הישראלי. "הם רוצים שאעשה מהלכים, שאעזור לקבוצה, הם נותנים לי תפקיד ואני אוהב את זה, הם גורמים לי להרגיש חשוב. אני מרגיש שאני חזק יותר פיזית, אני קופץ גבוה יותר ויודע איפה להיות".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד. רויטרס
שומר על השחקנים הטובים בליגה. אבדיה מול אמביד/רויטרס

הלילה ינסה אבדיה לעזור לוושינגטון שלא למעוד מול אחת הקבוצות החלשות במזרח, אורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully