וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הבא - קרי: לפני גולדן סטייט, מאמן וושינגטון משבח את ההגנה של אבדיה

לפני המפגש עם הווריירס (22:00), אנסלד ג'וניור מנתח את השיפור ההגנתי של פורוורד וושינגטון: "כבר לא נופל למלכודות שטומנים לו"

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

ב-NBA יציינו החל מהערב (ראשון) את יום מרטין לותר קינג עם מרתון של משחקים אל תוך הלילה, וגם דני אבדיה ייקח חלק בחגיגה. הפורוורד הישראלי של וושינגטון יארח את גולדן סטייט בשעה נוחה יחסית לעוקביו מישראל (22:00), וינסה לעזור לוויזארדס להפתיע. בראדלי ביל עשוי לחזור למגרשים, אבל המבחן הגדול של וושינגטון יהיה בהגנה.

סטף קרי שקיבל אישור לשחק במשחקי בק-טו-בק, אמור לקחת חלק במשחק, שיתקיים פחות מ-24 שעות אחרי ההפסד של הווריירס בשיקגו. לעומתו, עדיין לא ברור אם קליי תומפסון ישחק.

כך או כך, אבדיה עשוי לשמור על קרי בחלק מהדקות, וינסה להצר את צעדיו. לקראת המשחק, נשאל מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור על ההתפתחות ההגנתית של אבדיה ביחס לעונה שעברה, והסביר: "הוא עושה עבודה טובה יותר בלהימנע מעבירות. הוא ממושמע יותר, הוא מרגיש טוב יותר את מי הוא שומר, הוא מכיר טוב יותר את השחקנים שמולו. ראינו אותו שומר על שחקנים כמו דמאר דרוזן וג'יילן ברונסון שיודעים איך להטעות אותך ואיך להוציא ממך עבירות. הוא פחות נוכל למלכודות שהשחקנים האלה טומנים לו".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, קולע מול שחקן גולדן סטייט אנדרו וויגינס. רויטרס
מבחן. אבדיה במפגש קודם מול גולדן סטייט/רויטרס

בכל הקשור להתקפה, אבדיה מציג יכולת פחות טובה לאחרונה ונשאר על מספר נקודות חד ספרתי בארבעת המשחקים האחרונים. אבדיה נשאר אתמול אחרון אחרי אימון הוויזארדס כדי להתאמן על הקליעה לצד בראדלי ביל, ובסרטונים שעלו לרשת נראה מתחרה בקליעות גם עם קורי קיספרט, אחד הקלעים הטובים של הקבוצה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בנוסף, אבדיה תועד מפסיד באימון באחד על אחד למרצ'ין גורטאט, סנטר העבר של הוויזארדס ומי שמוגדר כ"עוזר מאמן של כבוד" בקבוצה. "לבחור הצעיר יש פוטנציאל עצום, אבל הוא עדיין לא יכול לנצח אותי", הקניט אותו גורטאט באינסטגרם, ואבדיה כתב לו בתגובה: "מאדרפאקר, אני הולך לנקום בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully