וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: ג'יילן אדאמס ימשיך עד תום העונה

הגארד האמריקאי שהוחתם תחילה לשלושה חודשים הרשים את הצוות המקצועי. ווייד בולדווין נבחר למצטיין המחזור ביורוליג

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

היכולת הגבוהה שגילה לאחרונה הביאה את מכבי תל אביב להאריך היום (שבת) באופן רשמי את ג'יילן אדאמס, עד תום העונה. הרכז האמריקאי שהונחת בחודש אוקטובר על חוזה זמני לשלושה חודשים סיפק את הסחורה, ולאור פציעתו של לורנזו בראון, הבינו הצהובים שהם יכולים לדלל עוד יותר את הקו האחורי.

אדאמס (27, 1.91 מ'), ששיחק אשתקד בהפועל ירושלים, שותף העונה ב-17 משחקי יורוליג והעמיד ממוצעים של 6.2 נקודות, 1.5 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק, כולל 21 נקודות מול באיירן מינכן, 17 מול אלבה ברלין ו-15 מול ריאל מדריד. במסגרת הליגה רשם 10 משחקים וממוצעים של 12.2 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים לערב.

ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יישאר עד הקיץ. אדאמס/דני מרון

בפעם השנייה בעונת היורוליג הנוכחית - השחקן המצטיין של המחזור מגיע מהקו האחורי של מכבי תל אביב. אחרי שלורנזו בראון זכה לכבוד במחזור החמישי, ווייד בולדווין זכה בתואר האישי בזכות ההצגה המרשימה שלו בחמישי נגד אלבה ברלין. הגארד הצהוב קבע שיאי קריירה אישיים ביורוליג בנקודות (33) ובמדד (35).

כזכור, הקבוצה של עודד קטש נאלצה להסתדר במרבית ההתמודדות ללא לורנזו בראון, שנפצע ברבע הראשון וייעדר בשבועות הקרובים. בהיעדרו של הרכז ושל ג'יילן אדאמס, בולדווין לקח על עצמו את המשחק ולצד 33 הנקודות הוסיף 6 אסיסטים, 3 ריבאונדים, חטיפה וחסימה ב-27 דקות על הפרקט. מדובר בפעם הרביעית שבולדווין זוכה בשחקן השבוע במפעל, אחרי שעשה זאת פעם אחת במדי באיירן מינכן לפני שנתיים ופעמיים בעונה שעברה במדי באסקוניה.

בולדווין אף הפך לשחקן השני אי פעם ביורוליג עם שורה סטטיסטית של לפחות 33 נקודות, 3 ריבאונדים, 6 אסיסטים, חטיפה וחסימה, כאשר השחקן השני ברשימה הוא אגדת מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', שעשה זאת ב-2006/7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
סחב את הקבוצה בהיעדרו של בראון. בולדווין/דני מרון

בולדווין מעמיד השנה ביורוליג ממוצעים של 15.3 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully