וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק אותה כמו ווייד: בולדווין הוביל את מכבי ת"א ל-74:87 על אלבה ברלין

בראון נפצע והדאיג את הצהובים לפני הדרבי, אבל חברו לקו האחורי רשם שיא קריירה מרשים של 33 נקודות, לצד 6 אסיסטים. גם הישראלים היו שותפים לניצחון, יפתח זיו קלע נקודות בכורה ביורוליג העונה בדרך חזרה למסלול הניצחונות על חשבון זוסמן וחבריו

בערב מנומנם משהו בהיכל ביד אליהו, מכבי תל אביב עשתה את העבודה וחזרה למסלול הניצחונות ביורוליג כשגברה 74:87 על אלבה ברלין הערב (חמישי). קבוצתו של עודד קטש שמרה על הבית כפי שעשתה בכל משחק העונה לעומת ההפסד לברצלונה, בדרך לשפר את מאזנה ל-11 ניצחונות לעומת 9 הפסדים לפני רצף של שלושה משחקי חוץ בזירה האירופית.

לצד השמחה יצאה מכבי גם עם סיבה לדאגה, כיוון שלורנזו בראון נפגע בקרסול כבר באמצע הרבע הראשון, ירד לקבלת טיפול בחדר ההלבשה ולא חזר לשחק. כבר ביום ראשון מחכה לצהובים דרבי לוהט אצל הפועל תל אביב בליגה, כך שבקבוצה יקוו לבשורות טובות מכיוונו של השחקן המוביל בקבוצה.

כפי שעשה בראון כשבולדווין היה פצוע, הערב האחרון היה זה שתפס את המושכות וניווט את הספינה בתצוגה נהדרת שהסתיימה בשיא קריירה בנקודות ביורוליג (שיאו הקודם עמד על 30). עוד שחקן שניצל את פציעתו של הרכז הבכיר היה יפתח זיו, שזכה לדקות נדירות ואף קלע את נקודות הבכורה שלו במפעל הבכיר ביבשת העונה. זיו לא היה הישראלי היחיד שקיבל במה הערב, שכן הקלות היחסית בה שייטה מכבי תל אביב לניצחון נתנה לקטש את הביטחון לשתף גם את רפי מנקו, אחרי שהפורוורד כיכב בניצחון על בני הרצליה בגביע.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. דני מרון
תפס פיקוד בהיעדרו של בראון. ווייד בולדווין/דני מרון

בצד השני, תמיר בלאט נעדר בגלל פציעה כפי שהיה צפוי, בעוד יובל זוסמן, שהיה בספק למפגש עם קבוצתו הקודמת, הצליח בסופו של דבר לשחק ורשם 8 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 איבודים ביותר מ-23 דקות.

קלעו למכבי ת"א: ווייד בולדווין 33 ו-6 אסיסטים (4/8 ל-3), בונזי קולסון 11 ו-8 ריבאונדים, דארן היליארד 9 (3/4 ל-3), רפי מנקו (2/2 ל-3) וג'רל מרטין 8 כל אחד, יפתח זיו 6, ג'ון דיברתולומאו 5, ג'וש ניבו (13 ריבאונדים) וג'ייק כהן 2 כל אחד.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
8 נקודות מול האקסית. יובל זוסמן/דני מרון
רפי מנקו, מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא היה שותף לניצחון. רפי מנקו חוגג/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב: רומן סורקין, ג'רל מרטין. דני מרון
מכבי תל אביב חזרה לנצח. סורקין עם מרטין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

כהן וקולסון העלו את המארחת ל-0:4, אולינדה העלה את הגרמנים על הלוח אבל בולדווין קלע שלשה ראשונה מאז שחזר מפציעה. מרטין ירה גם הוא מרחוק והעלה ל-4:12, דיברתולומאו הוסיף עוד אחת מחוץ לקשת, לאמרס השיב באותו מטבע, בראון עיקם את הקרסול ונטש את המשחק ובינתיים מכבי ברחה אחרי שסורקין הצטרף לחגיגת השלשות, ועוד אחת של היליארד קבעה 10:25 בסוף הרבע.

דארן היליארד, מכבי תל אביב. דני מרון
עלה חד מהספסל, אחרי שלושה משחקים שלא שותף. דארן היליארד/דני מרון

רבע 2:

היליארד צלף שוב מעבר לקשת, זיו קלע נקודות בכורה ביורוליג העונה ומכבי עלתה ל-15:30. שלשה של פרוצ'ידה הורידה להפרש חד ספרתי, אבל מרטין מהקו העלה ל-23:33 ובולדווין עם חמש נקודות רצופות שמר על ההפרש, בדרך ל-28:38 למכבי תל אביב בהפסקה.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
אלבה ברלין רדפה במשך כל המשחק. זוסמן/דני מרון

רבע 3:

בולדווין קלע את חמש הנקודות הראשונות של מכבי ברבע, אולינדה וזוסמן צלפו שלשות בצד השני והורידו ל-43:34, אבל סלים של קולסון ומרטין, ושלשה נוספת של בולדווין, עשו 36:50 למארחת. סמית' הגיע לספרות כפולות באלבה, לארמס הוסיף נקודת עונשין ונענה בעוד צליפה של בולדווין. וצל וקולסון החליפו סלים, פרוצידה דייק פעמיים מהקו ולו קיזז את הפער ל-10, היליארד פגע מרחוק וקבע 45:58. לו קלע שתיים מהקו, מנקו עלה על הלוח עם שלשה, דלו הוריד ל-61:50 בתום 30 דקות של משחק.

ערן זהבי לצד יונתן כהן במשחקה של מכבי תל אביב בכדורסל נגד אלבה ברלין. דני מרון
גם ערן זהבי ויונתן כהן באו לתמוך בקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב/דני מרון

רבע 4:

מכבי תל אביב נרגעה מעט בפתיחת הרבע הרביעי, ואלבה ניצלה זאת כדי לחזור ל-67:60, מה שגרם לקטש לבקש פסק זמן. אחריו, בולדווין רשם עוד סל מחצי מרחק, קולסון דייק מחוץ לקשת והחזיר את הפער לדו-ספרתי, לפני שבולדווין התפנה לקבוע שיא קריירה חדש בדרך ל-74:87 בסיום.

משחק היורוליג הבא של מכבי תל אביב יהיה ביום שישי הבא, נגד אולימפיאקוס בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully