וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס תערער על הענישה החמורה, שחקנים יעזבו בינואר?

הביאנקונרי הוציאו הודעה אחרי הורדת 15 הנקודות והשעיית בכירים במועדון: "ממתינים לפרסום הנימוקים". באיטליה מדווחים על אפשרות של מכירת שחקני מפתח

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1/ספורט1

ההודעה של תובע ההתאחדות האיטלקית על הורדת 15 הנקודות בפועל ליובנטוס, תפסה את מועדון הפאר האיטלקי בהפתעה. הפרשה בעקבותיה הגברת הזקנה נענשה באופן כה חמור, היא על ניפוח סכומי ההעברות שלה, זאת על מנת לשמור על חשבונות מאוזנים והסתרה של חשדות בעבירות כלכליות נוספות. כעת, הביאנקונרי מתכננים לערער על ההחלטה.

בנוסף לעונש הנקודות, בכירים ביובנטוס הושעו - פאביו פראטיצ'י, שכיום נמצא בטוטנהאם, קיבל השעייה לשנתיים וחצי, בעוד המנכ"ל אנדרה אניילי לשנתיים. פאבל נדבד גם ספג השעייה של שמונה חודשים.

יובנטוס הוציאה תגובה לענישה החמורה בה כתבה: "המועדון ממתין לפרסום הנימוקים על פסק הדין של בית הדין הפדרלי. יובנטוס תגיש ערעור לגזר הדין במטרה לבטל העונש בתנאי קודי הצדק והאתיקה של הספורט".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Valerio Pennicino, GettyImages
המירוץ לאליפות כנראה הסתיים, גם העונה כולה? אלגרי/GettyImages, Valerio Pennicino

לקבוצה 30 ימים להגיש את הערעור לבית הדין, בו היא תנסה לבטל את גזר הדין הקשה באופן מוחלט ולמנוע התדרדרות במצב המועדון האיטלקי. בניגוד לענישה של 2006, בה הקבוצה ירדה לליגת המשנה וספגה גם הורדת נקודות, יובה לא תענש אף יותר בחומרה, גם אם ערעורה לא יתקבל בבית הדין.

כעת מדווחים באיטליה כי במידה והענישה תישאר כפי שהיא, יובנטוס תעמיד למכירה מספר כוכבים כבר בחודש הקרוב ותמשיך כך גם בקיץ, ללא קשר היכן תסיים את העונה בליגה האיטלקית. הסיבה לכך הוא החשש מקריסה כלכלית שתגיע בהמשך, זאת על אף השליטה של משפחת אניילי במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully