וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונות להרחקות ושמירה על קור רוח: באר שבע מתכוננת לנתניה

ללא סוליימאנוב ולופס שספגו אדום בגמר גביע הטוטו, ברדה יצטרך לערוך שינויים בהרכב לקראת המפגש מול היהלומים (ראשון, 20:15, ספורט4). דדיה עשוי לפתוח כמגן שמאלי. טוומאסי עשוי לפתוח בנתניה, וייר יחזור ל-11

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:0 (4:5 בפנדלים)/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי סערת גמר גביע הטוטו, הפועל באר שבע שוב תפגוש מחר (ראשון) את מכבי נתניה, הפעם במסגרת הליגה, באיצטדיון טרנר. הקבוצה תערוך את האימון המסכם בערב כדי להתחשב בכמות גדולה של שומרי שבת שיש במועדון.

הפועל באר שבע תצטרך להסתדר ללא המורחקים שאפי סוליימאנוב והלדר לופס שקיבלו כרטיסים אדומים בגמר הטוטו, ואליניב ברדה יצטרך להחליט את מי הוא מציב כמגן שמאלי במקום לופס. לברדה כמה אפשרויות - הוא יכול לשחק עם המגן הימני אור דדיה כמגן שמאלי, להציב שם את המגן השמאלי הטבעי שלו אביב סולומון וגם יכול לשנות מערך - לעלות עם שלושה בלמים ולהציב על כנף שמאל את דור מיכה למשל.במקום סוליימאנוב, ברדה עשוי להעלות את רותם חטואל או את רמזי ספורי שנכנס כמחליף ביום רביעי השבוע אחרי שחזר מפציעה. כך או אחרת, ההחלטות טרם התקבלו והמאמן עוד שוקל את הדברים. בדבר אחד ברדה בטוח יעסוק גם באימון המסכם וגם מחר, וזה איבוד קור הרוח שהוביל להרחקות. המאמן יבקש מהשחקנים לשמור על עצמם ולהיות מרוכזים רק במשחק.

עניין נוסף שהמאמן יחליט עליו הוא מי יפתח כחלוץ המרכזי. בגמר גביע הטוטו פתח אסטריט סלמאני והוחלף בהפסקה על ידי תומר חמד, כאשר גם יוג'ין אנסה יתחרה על המקום בהרכב. עומרי גלזר יחזור לשער אחרי שאריאל הרוש פתח במשחק האחרון בין הקבוצות בשבוע שעבר.

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה לצד אור דדיה. דני מרון
יקבל את המקום בהרכב? דדיה לצד מיכה/דני מרון

מכבי נתניה

אחרי שביום רביעי בתום גמר דרמטי במיוחד ניצחה את הפועל באר שבע וזכתה בגביע הטוטו, מכבי נתניה יוצאת לטרנר בהבנה שהפעם צפוי משחק שונה לגמרי. במועדון ניסו להרגיע את הרוחות בעקבות אירועי הגמר ובעיקר העימות בין שאפי סוליימאנוב לעידן קארצב כשוחחו עם השחקנים וביקשו מהם לא להיגרר לפרובוקציות או ליפול לניסיונות אפשריים של שחקני באר שבע להוציא אותם מהכלים.

המאמן רן קוז'וך יחסר רק את איתן אזולאי, שעדיין מורחק זכר לאדום שספג נגד בני סכנין. עם זאת, מסתמן שיהיו מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בגמר, כאשר עידו וייר צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי וגם פטריק טוומאסי מועמד לפתוח בחלק הקדמי.

"זה יהיה משחק שונה ממה שהיה בגמר", אמר קוז'וך לקראת המשחק מחר. "יש הרבה אמוציות סביב המשחק, שאנחנו נצטרך לדעת איך להתנהל איתן. מצפה לנו משחק קשה, במגרש מאוד קשה, מול קבוצה מאוד איכותית, שבסופו של דבר במשך 90 דקות לא ניצחנו. נצטרך להיות שם דקה אחרי דקה כדי להביא תוצאה טובה".

אם יש צורך להוריד את השחקנים לקרקע אחרי חגיגות גביע הטוטו, הוסיף המאמן: "אני לא מאמין בלהוריד את השחקנים. אני כן מאמין שאנחנו צריכים לצבור בטחון מהשבוע האחרון, מהנצחונות על הפועל חיפה והפועל באר שבע ומהתואר הזה. כן נצטרך להבין מה מביא אותנו להיות קבוצה מנצחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא בתמונת ההרכב. טוומאסי/ברני ארדוב

טריוויה

* 106 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 40 פעמים, הפועל באר שבע 32 ועוד 34 משחקים הסתיימו בתיקו.

* גמר גביע הטוטו באמצע השבוע הסתיים ב-0:0 לפני שמכבי נתניה ניצחה בפנדלים, אבל במסגרת של ליגה התיקו המאופס האחרון היה בווסרמיל, באוקטובר 1998 כששיחקו יחד בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 41 המפגשים.

* מכבי נתניה ניצחה רק פעם אחת ב-15 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (2:3 באשדוד לפני כחודשיים).

* 16 שערים מתוך ה-40 של הפועל באר שבע שייכים למחליפים - הכי הרבה בליגה. זו גם הקבוצה עם הכי הרבה כובשים העונה - 15 שחקנים שונים.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טרנר
קהל: 12428

משחקי המחזור ה-19:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - בני סכנין
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully