וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר שלם עם מהפך גדול בדרום, צעירי כפר קנא שוב הפסידה

בוארון ומשעלי הפכו מ-2:0 ל-2:3 באשדוד והפער מהמוליכה מכבי הרצליה צומק לשתי נקודות. מוליכת ליגה א' צפון עם הפסד שני ברציפות, גם היריבות שמטו נקודות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1/ספורט1

מוליכת ליגה א' צפון, צעירי כפר כנא, הופתעה אתמול (שישי) על ידי מ.ס. טירה ופספסה הזדמנות להגדיל את הפער שלה בפסגה. מאמון קשוע קבע 0:1 בדקה ה-49 בשער היחיד במשחק. זה ההפסד השני ברציפות של כפר כנא.

מי שלא ניצלה את המעידה של המוליכה היא הפועל באקה אל גרבייה, שנפרדה ב-0:0 בלבד להפועל כפר כנא ולא הצליחה להתקרב לפסגה בצורה משמעותית.

הפועל רעננה שהתחזקה במטרה לחזור למאבק העלייה ובסופו של דבר גם לליגה הלאומית, גברה 0:2 על הפועל מגדל העמק משערים של אליאור סיידר (43) ואיתי לויסמן (90).

תוצאות נוספות:

הפועל קלנסואה - מכבי קרית אתא ביאליק 4:0
מכבי טמרה - הפועל בועיינה 3:2
בני זלפה - עירוני נשר 2:2
מכבי נוג'ידאת - הפועל כאוכב 0:1

אוהדי מכבי שעריים. דני מרון
הקבוצה שלהם בצרות. אוהדי מכבי שעריים/דני מרון

בדרום, הפועל כפר שלם עלתה במוצ"ש למקום השני, מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה מכבי הרצליה שניצחה בחמישי, אחרי שהפכה פיגור 2:0 לניצחון חוץ 2:3 על עירוני אשדוד. דור מוסקוביץ' (11) ובן בנימין (20) העניקו למארחת יתרון מבטיח, אבל כפר שלם ידעה לצאת מהבור, ולא בפעם הראשונה העונה, בזכות צמד של עומר בוארון (26 ו-55) ושער מכריע של אליאור משעלי (72).

מכבי יבנה המדורגת רביעית יכלה גם היא להיות במצב דומה, אבל פישלה בבאר שבע עם הפסד 2:1 לעירוני כסייפה. עדנאן אבו פול נגח פנימה בדקה ה-16 ומשה פרץ כבש במתפרצת בדקה ה-48 לזכות קבוצת התחתית, כשעידו שרון רק צימק בבעיטה ממרחק (65).

הדרבי הרחובותי בין הפועל מרמורק למכבי שעריים הסתיים ב-0:0 והותיר את שעריים מתחת לקו האדום ובסכנת ירידה ממשית.

תוצאות נוספות בדרום:

הפועל בקעת הירדן - שמשון תל אביב 0:0
עירוני מודיעין - מ.כ. ירמיהו חולון 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully