וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה ברחה להפועל הרצליה בפסגת ליגה א' דרום

הצהובים שמעו על ההפסד של היריבה העירונית 2:1 באילת ופתחו פער של שלוש נקודות בזכות 1:3 על מ.ס. דימונה. ניצחון גם לשמשון כפר קאסם

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

מכבי הרצליה ביססה הערב (חמישי) את יתרונה בפסגת ליגה א' דרום, אחרי ששמעה על הפסדה של היריבה העירונית הפועל הרצליה 2:1 באילת וניצחה בעצמה 1:3 את מ.ס. דימונה בפתיחת המחזור ה-17. מלך השערים עידו אקסברד שבת הפעם מהבקעה, אבל דייגו ניקולייבסקי (25) ועודד בירו עם צמד לרשת האקסית (55 ו-76) הובילו לניצחון רביעי ברציפות. דניאל איבגי רק צימק בתוספת הזמן עבור המפסידה.

הפועל הרצליה, שניצבה בראש הטבלה עד המחזור הקודם, נוצחה כאמור באילת. גל מזרחי (77) ודניאל אלימלך (81) כבשו למארחת שהתקדמה למקום ה-10, בעוד אסי גומה רק צימק בפנדל בדקה האחרונה ולא מנע הפסד שני העונה של הקבוצה וראשון על כר הדשא, שכן ההפסד 3:0 למכבי יבנה היה טכני ונקבע בבית הדין.

אסי גומה שחקן הפועל חדרה. אריאל שלום, מערכת וואלה!
רק צימק עבור הפועל הרצליה. אסי גומה/מערכת וואלה!, אריאל שלום

כרגע למכבי הרצליה יש יתרון של שלוש נקודות בפסגה, אבל הפועל כפר שלם ומכבי יבנה יכולות לעקוף את הפועל הרצליה ולצמק את הפער מהמוליכה לשתי נקודות אם תנצחנה בהמשך המחזור: יבנה מחר בבאר שבע מול כסייפה וכפר שלם במוצ"ש אצל עירוני אשדוד.

שמשון כפר קאסם המתחדשת גברה 0:2 על בית"ר תל אביב בת ים במשחק חוץ ברמלה. ים כהן, אחד משלושת המצטרפים ממרמורק, הבקיע בדקה ה-22 והמחליף דווייט וולדגבריאל הכפיל בדקה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully