וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה עלתה לפסגת ליגה א' דרום עם 0:7 על שמשון תל אביב

אחרי שהפועל הרצליה חילצה 2:2 מבית"ר תל אביב בת ים בדקה ה-97, היריבה העירונית עקפה אותה בזכות הפרש שערים. אקסברד כיכב עם שלושער. הפסד לצעירי כפר קנא בצפון

דרמה גדולה בפתיחת הסיבוב השני בליגה א'. במחזור ה-16 בליגה א' דרום, בית"ר תל אביב בת ים עלתה ליתרון על הפועל הרצליה בדקה ה-89, אבל המקומיים השוו שבע דקות בתוך תוספת הזמן. מכבי הרצליה ניצלה זאת בשבת ועלתה לפסגה עם 0:7 בפתח תקוה על שמשון תל אביב. במחוז הצפוני, צעירי כפר כנא הפסידה במפתיע להפועל בני זלפה, איחוד בני שפרעם ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי קרית אתא ביאליק ואילו הפועל בקה אל גרבייה סיימה ב-1:1 ביתי נגד מכבי נוג'ידאת.

מאמן הפועל כפר סבא ארז בנודיס. לילך וייס, מערכת וואלה!
נקודה יקרה להפועל הרצליה. המאמן ארז בנודיס/מערכת וואלה!, לילך וייס

ליגה א' דרום

המחזור החל ביום חמישי בערב כאשר מכבי יבנה ניצחה 0:1 את בני אילת ובמקביל הפועל כפר שלם גברה 1:2 על עירוני מודיעין שבמקום האחרון, והן שמחו היום כאשר הפועל הרצליה סיימה ב-2:2 נגד בית"ר תל אביב בת ים מהתחתית. מאיר כהן (30) הבקיע ראשון ואסי גומה איזן עבור הרצליה כעבור דקה, ישי בוזורגי בדקה ה-89 הדהים את ההרצליינים, ששוב חזרו והפעם משער של הבלם תמיר חיימוביץ' בדקה השביעית של תוספת הזמן, שער שהציל עבורה נקודה יקרה.

מי שידעה לנצל זאת במוצאי שבת היא היריבה העירונית מכבי הרצליה, שפירקה 0:7 את שמשון תל אביב במשחק חוץ בפתח תקוה ועלתה למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף. עידו אקסברד כבש שלושער והעלה את מאזנו בליגה ל-18 שערים, כשפרט אליו השתתפו בחגיגה עידן וקנין, רום אליאס, יאיר שפונגין ותום מדהלה.

עוד במחוז הדרומי, הפועל מרמורק שהובסה בשבוע שעבר בהרצליה לאחר עזיבת הצוות המקצועי ומספר משחקני הקבוצה, סחטה 0:0 משמשון כפר קאסם שמתחת לקו האדום.

תוצאות נוספות:

מ.ס. דימונה - מכבי עירוני אשדוד 2:1
לדימונה: עמית מור (90+5). לאשדוד: יובל שחורי (10), אליעזר יוסף (85)

מכבי שעריים - הפועל בקעת הירדן 2:1
לשעריים: אדיר חליפה (18). לבקעת הירדן: יאן בנבניסטי (88), מישל חורי (90)

מ.כ. ירמיהו חולון - עירוני כסייפה 1:2
לחולון: אליחי צברי (38), ליאל כהן (64). לכסייפה: מועד אבו שלדום (49).

עידן בר און מאמן מכבי הרצליה. אדריאן הרבשטיין
הפועל רעננה מתקרבת לצמרת. בר און/אדריאן הרבשטיין

ליגה א' צפון

המוליכה צעירי כפר כנא הופתעה כאשר ספגה 3:1 בחוץ מהפועל בני זלפה. חאלד סולימאן העלה את המקומיים ליתרון ראשון בדקה ה-42 וסמיר פרהוד איזן (85), אבל הדרמה רק נהייתה גדולה יותר כאשר ראבאל דהאמשה השלים צמד בדקות 88 ו-90.

מי שנצמדה אליה עם משחק אחד יותר היא איחוד בני שפרעם, שניצחה בחוץ 1:2 את מכבי קרית אתא ביאליק. מוחמד אבו ראס הבקיע כבר בחלוף שלוש דקות משריקת הפתיחה, אך מוחמד פוקרא הפך עם צמד בזק בדקות 15 ו-27.

קבוצת צמרת נוספת שמעדה היא הפועל בקה אל גרבייה, שסיימה ב-1:1 נגד מכבי נוג'ידאת. חאפז נוגי'דאת הבקיע שער עצמי בדקה ה-7, אך האורחת השוותה משער של אמיר סוואן בדקה ה-50.

הפועל רעננה שמראה סימני התאוששות מפתיחת העונה הקשה ומקווה לשוב לקרבות הצמרת, הביסה 0:3 בחוץ את צעירי טייבה. אליאור סיידר (7), סהר ברמי (41) ויונתן פרבר (90) כבשו לקבוצה של עידן בר און.

תוצאות נוספות:

הפועל קלנסווה - הפועל כאוכב 2:0
לכאוכב: באשר שאהין (25), עודאי שלאעטה (79)

עירוני נשר - הפועל כפר כנא 0:1
לנשר: עזת חלאיילה (פנדל, 90)

הפועל בועיינה - מ.ס. טירה 1:2
לבועיינה: מוהנד ריאן (24, 85). לטירה: גל שלום (86)

הפועל מגדל העמק - מכבי טמרה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully