וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי ת"א יגיעו עצמאית לדרבי, בהפועל ת"א מתריעים על סכנה

20.1.2023 / 12:29

הצהובים בחרו לחסוך כשעה מזמן הנסיעה של השחקנים, כמו בעונה שעברה, ולא יגיעו לדרייב אין באוטובוס. האדומים שלחו מכתב למנהלת הליגה: חשש להתלקחות עם אוהדי הקבוצה שיהיו במקום. המשטרה סירבה לחייב את האורחת להגיע באוטובוס

תקציר: הפועל תל אביב - פריז באסקטבול 79:95/ספורט 1

הפועל תל אביב פנתה היום (שישי) למנהלת הליגה והתריעה מפני סכנה לקראת משחק הדרבי שייערך מחרתיים (ראשון, 21:00), בעקבות החלטת מכבי תל אביב ששחקניה יגיעו להיכל קבוצת שלמה באופן עצמאי, ולא באוטובוס קבוצתי כפי שקובע תקנון המנהלת. בצד האדום של תל אביב ניהלו בימים האחרונים שיחות עם נציגי משטרת ישראל לאחר שנודע להם על כוונת היריבה העירונית, אולם במשטרה סירבו לחייב את הצהובים להגיע במרוכז למשחק.

החלטתה של מכבי תל אביב, שהתנהלה כך גם במשחקי הדרבי בדרייב אין בעונה שעברה, נובעת מהרצון לחסוך בזמן ההגעה, שכן שחקנים רבים בקבוצה גרים בקרבת האולם הביתי של הפועל, ואם יצטרכו להתייצב לפני כן ביד אליהו כפי שעושים לפני משחקי חוץ אחרים, הדבר יאריך את המסע למשחק ביותר משעה עקב העומס בכבישים.

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
בהפועל תל אביב מתריעים מפני סכנה. הקהל האדום/דני מרון

החשש של אנשי הפועל תל אביב, אותו הביעו כאמור גם בפני המשטרה והמנהלת, הוא שבהליכה מרכבם הפרטי בחניה הראשית אל שערי ההיכל, מרחק של בין 100 ל-150 מטרים, עלולה להתפתח מהומה כיוון שהחניה אינה מאובטחת על ידי שוטרים בשלב זה של האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully