וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תאסור הכנסת אוכל ושתייה ליציעים בדרבי הקרוב

19.1.2023 / 14:21

לאור העונשים על תנאי העומדים נגד הקבוצה, והשלכת כוסות השתייה במפגש עם מכבי תל אביב בעונה שעברה, החליטו במועדון על צעד מניעתי: "בטוחים שכולנו נקבל בהבנה החלטה זו ונמשיך ביחד לשמור על הבית"

תקציר: הפועל תל אביב - פריז באסקטבול 79:95/ספורט 1

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי לא תתאפשר הכנסת אוכל ושתייה ליציעי היכל קבוצת שלמה במהלך משחק הדרבי הקרוב נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. ההחלטה הגיעה מתוך חשש של האדומים להשלכת כוסות שתייה ודברי מאכל בדרבי, דבר שקרה בפלייאוף בעונה שעברה, וגרם לסגירת שורות רבות במשחקי הקבוצה מתחילת העונה, עונש שתחולתו הסתיימה בדיוק לפני הדרבי הנוכחי.

"מתחילת העונה עוברים משחקי הקבוצה בסדר מופתי והאווירה הנהדרת באולם היא חלק מרכזי ביכולת של המועדון להמשיך להתקדם", נכתב בהודעת האדומים, "יחד עם זאת, במשחקים האחרונים היו אירועים נקודתיים של זריקת חפצים לפרקט בגינם עומדים בפנינו עונשיים על תנאי. אנו יודעים שמשחק הדרבי הוא אמוציונלי במיוחד ובמטרה לעזור לכולנו לשמור על התנהגות נאותה ולצמצם את הסיכון למעשים אשר יביאו לעונשים כגון סגירת יציע או משחקי רדיוס - החלטנו שבמשחק הזה לא תתאפשר הכנסת אוכל ושתייה ליציעים השונים. אנחנו בטוחים שכולנו נקבל בהבנה החלטה זו ונמשיך ביחד לשמור על הבית".

ג'יי פי טוקוטו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
שיפר את סיכוייו להיכלל בסגל לדרבי. טוקוטו/דני מרון

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים במהלך הניצחון 79:95 על פריז אמש, שקירב את הקבוצה להבטחת יתרון הביתיות בשמינית גמר היורוקאפ. בהפועל יקבלו החלטה בימים הקרובים מי מבין ג'יילן הורד או ג'יי פי טוקוטו יירשם לדרבי, כשהאחרון סיפק נגד הצרפתים את משחקו הטוב ביותר העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully