וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון יעבור בדיקת MRI, קטש: "לא מגיע לזוסמן יחס כזה מהקהל"

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 0:03

הרכז נפצע בקרסול כבר בפתיחה ולא חזר לשחק, במכבי תל אביב ממתינים לבדיקה בשישי. המאמן הגן על שחקן אלבה שספג שריקות מהאוהדים בהיכל: "זה צרם לי"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

מכבי תל אביב שיפרה הערב (חמישי) את מאזנה ביורוליג ל-9:11 בזכות הצגה של ווייד בולדווין, שקבע שיא קריירה של 33 נקודות והוביל לניצחון ביתי 74:87 על אלבה ברלין. יובל זוסמן קלע 8 נקודות עבור המפסידה, בעוד תמיר בלאט נעדר מהמשחק.

מי שהדאיג את הצהובים הוא לורנזון בראון, שנפצע בקרסול במהלך הרבע הראשון, דידה לחדר ההלבשה ולא שב לשחק לאחר מכן. הרכז יעבור מחר בדיקת MRI כדי לאבחן את הפציעה.

עודד קטש התייחס לכך בסיום: "כל פציעה בעונה כזאת אינטנסיבית אני מוטרד מאוד. מקווה שמחר זה יתברר לא כמאוד חמור, היינו תקופה בלי ווייד, ולורנזו לקח על עצמו הרבה יותר. היום ראיתם כשלורנזו לא היה, ווייד לקח על עצמו יותר. הוא היה נהדר, זה התחיל כבר במחצית השנייה ביוון. הוא בריא, זה מה שהכי הדאיג אותי ועכשיו הכי משמח אותי. מאוד אהבתי את התרומה של ג'ונדי ושל יפתח שעלה מהספסל. אני שמח, ומקווה שהפציעה לא חמורה מדי".

שיחק אותה כמו ווייד: בולדווין הוביל את מכבי תל אביב ל-74:87 על אלבה ברלין
נמצא החיזוק לקו הקדמי: סולימאן בריימו חתם במכבי תל אביב
האקס סקוטי ווילבקין הוביל את פנרבחצ'ה לניצחון על מונאקו

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש לצד עוזריו: ז'וספ מריה ברוקאל, נועם לוי. דני מרון
לא היה קל. עודד קטש/דני מרון

על המשחק אמר המאמן: "לא הרגשתי ששלטנו מהתחלה. אלבה קבוצה גדולה, לא קל לשחק מולה. עשינו התאמות במחצית, היינו כמעט כל המשחק בלי בראון וג'יילן אדאמס שהם גארדים דומיננטיים".

על הישראלים: "אני מבין את הרצון ושמח בשביל יפתח ורפי, הלוואי שיכולתי לרצות את כולם בכל משחק נתון. זה ששחקנים לא משחקים לא אומר שאני לא סומך עליהם. הם נמצאים במכבי תל אביב כי יש להם יכולת, ויש להם את הניסיון והם לא ילדים, הם יודעים במה מדובר והם עלו. ככה צריכה לעשות קבוצה שרוצה לעשות משהו גדול".

על דארן היליארד: "זה לא סוד שדארן עובר תקופה לא פשוטה כשחקן. אין פה אשמים, זאת סיטואציה, הוא פה בשביל הדברים האלה. כשצריך אותו, הוא עלה ועשה סלים גדולים, אני מאוד מרוצה".

על יובל זוסמן שהגיע עם אלבה: "הייתה לי הזכות לאמן את יובל, הוא שחקן ובן אדם מיוחד. אימנתי 17-18 שנה, הרבה מאוד שחקנים, הוא מהטופ 5 שלי, אני שמח בהצלחתו. אני לא יודע מאיפה השריקות האלה התחילו, אולי ממה שקרה עם נאנלי, ברמה אישיותית, אם צריך לבחור ביניהם אני אלך עם זוסמן. זה לא מגיע לו ולא מתאים לקהל של מכבי, אין לי איך להתייחס לזה. צר לי, כי אני מכיר את יובל, איזה ילד מדהים, מה הוא תרם למכבי. אני יודע שכל משחק הוא שם את הגוף והלב שלו. זה צרם גם לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully