וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשאיפה שיותקנו לפני הדרבי: הגיעו ארצה הרשתות המיועדות לבלומפילד

19.1.2023 / 18:49

במכבי והפועל תל אביב יעלו הילוך בשבוע הבא על מנת להשלים את העבודות למניעת השלכת חפצים לפני המפגש ב-28 בינואר

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

הרשתות המיועדות ליציעים 10-11 ו-4-5 באצטדיון בלומפילד הגיעו ארצה מגרמניה היום (חמישי), כאשר בשבוע הבא יוגברו המאמצים להשלמת ההתקנה שלהן, כך שהתהליך יסתיים לפני משחק הדרבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב במוצאי השבת הבאה, 28 בינואר.

כזכור וכפי שפורסם כאן, התקנת הרשתות תוכננה מראש לחודש ינואר. כל רשת תתפרש על שטח של עשרות מטרים, כשהיא מתחילה מגובה של שני מטרים וחצי כדי להשאיר פתח למילוט מהיציע לכר הדשא במקרה של אירוע בטיחותי הדורש פינוי אוהדים. הרשת תהיה מחוברת למנוע על מנת שניתן יהיה לסגור אותה במשחקים שבהם יישבו ביציעים אוהדים של קבוצות קטנות יותר.

עלות הפרויקט הגדול הינה כ-100,000 יורו. רוב הכסף ממומן על ידי חברת היכלי הספורט, המנהלת בין היתר את אצטדיון בלומפילד. גם מכבי תל אביב והפועל תל אביב השתתפו בסכום מסוים, מאחר שהן דוחפות כבר זמן רב להקמת הרשתות בשל הקנסות הכבדים והעונשים הרבים שמושתים על שתי הקבוצות בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

אבוקות ביציע של אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
הרשתות מיועדות למנוע את השלכת האבוקות, בין השאר/קובי אליהו

בשני המועדונים וגם בחברת היכלי הספורט מקווים כי הרשת תוביל לכך שתרבות השלכת החפצים לכר הדשא, ובתוכם האבוקות, תיפסק במהרה ובעתיד ניתן יהיה לפתוח את הרשתות לטובת האוהדים כדי שלא יהיה שום גורם חוצץ שמפריע לצפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully