וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס עצרה את ריאל וחזרה לפסגה, האנטר הפתיע את אנאדולו

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 23:39

היוונים ניצחו 60:73 את הבלאנקוס לפני המפגש עם מכבי תל אביב. באיירן מינכן גברה על אנאדולו בחוץ, ז'לגיריס עם ניצחון רביעי רצוף

המחזור ה-20 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. אלופת אירופה אנאדולו אפס ספגה עוד הפסד מפתיע, ז'לגיריס המשיכה לנצח, ואולימפיאקוס עצרה את ריאל מדריד וחזרה לפסגה. במשחק שנעל את המחזור, וילרבאן ניצחה במילאנו.

קוסטאס סלוקאס, שחקן אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מכבי תל אביב מתחילה לשקשק? סלוקאס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 60:73

עוד מפגן כוח של אולימפיאקוס, ששוב הציגה הגנת ברזל, שלטה ללא עוררין במשחק וחזרה למקום הראשון ביורוליג על חשבון הבלאנקוס, שישה ימים לפני שתארח את מכבי תל אביב בפיראוס. תומאס ווקאפ הוביל את היוונים עם 18 נקודות והגנה פנטסטית, סשה וזנקוב הוסיף 15 וקוסטאס סלוקאס סיים עם 11 ו-6 אסיסטים. הבלאנקוס שקלעו 3 שלשות בלבד ב-12% עלובים, קיבלו 12 נקודות (כל אחד) מוולטר טבארס ודז'נאן מוסה.

אנאדולו אפס - באיירן מינכן 89:81

העונה ההפכפכה של אלופת השנתיים האחרונות נמשכת. דווקא אחרי הניצחון המרשים בברצלונה בשבוע שעבר, דווקא בהופעה הביתית הראשונה של שיין לארקין העונה, החבורה של עתמאן איבדה את זה ברבע האחרון וספגה הפסד נוסף, כשהיא נכנעת לתצוגה נהדרת של אותלו האנטר. אקס מכבי תל אביב קלע 18 נקודות והוריד 9 ריבאונדים, ונעזר ב-14 ו-8 של קאסיוס ווינסטון. אנאדולו קיבלה 15 מואסיליה מיציץ' ו-13 מאלייז'ה בריאנט, אבל נותרה מחוץ לשמינייה המובילה שבוע נוסף.

אותלו האנטר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
כולל ארבע שלשות. אותלו האנטר/רויטרס

ז'לגיריס - הכוכב האדום 66:71

בלי קינן אוואנס אבל עם אקילה פולונארה, ז'לגיריס ממשיכה להיות ההפתעה הנעימה של העונה. פולונארה שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, ערך הופעת בכורה מוצלחת בשורות הליטאים עם 10 נקודות ו-3 חסימות, אבל גיבור הניצחון היה אדגראס אולנובאס שקלע את 7 הנקודות האחרונות של ז'לגיריס כולל שתי שלשות קלאץ', וסידר את הניצחון במו ידיו. הכוכב האדום שעדיין נאלצת לשחק ללא פקונדו קמפאסו, קיבלה 16 נקודות מהכוכב העולה פיליפ פטרושב.

מילאנו - וילרבאן 79:73

הפסד רביעי רצוף לקבוצה המאכזבת של אטורה מסינה, שפשוט לא מצליחה להתרומם. ברנדון דייויס רשם את משחקו הטוב ביותר במדי מילאנו עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, טימותי לוואו-קבארו הוסיף 16 ו-8 ריבאונדים, אבל האיטלקים שוב פישלו ברבע האחרון. ג'ונה מתיוז הוביל את המנצחת עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully