וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תקפה בחזרה: "הודעה אלימה במקום להודות בטעות"

19.1.2023 / 14:50

גיורא ענבר, יו"ר איגוד השופטים, תקף בחריפות את התנהלות האדומים שהפסידו בגמר גביע הטוטו כשאמר: "הגיע הזמן לעצור את מסע ההסתה נגד איתן שמואלביץ'". התגובה לא איחרה להגיע: "כגודל ההתלהמות, כך גודל הבושה. האיגוד נתפס במערומיו"

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:0 (4:5 בפנדלים)/ספורט1

גמר גביע הטוטו שנערך אתמול (רביעי) בין הפועל באר שבע למכבי נתניה היה סוער במיוחד, ככל הנראה הגמר הפרוע שידע המפעל. בבוקר שאחרי המשחק, יו"ר איגוד השופטים גיורא ענבר פרסם הודעה חריפה בעקבות הביקורות שסופג שופט המשחק איתן שמואלביץ' מגורמים בהפועל באר שבע ומאוהדיה.

כידוע, שמואלביץ' הרחיק בצדק את שאפי סוליימאנוב מהפועל באר שבע, אלא שהקהל האדום וגם גורמים במועדון החלו ב"מסע הסתה" נגד שמאולביץ', כפי שכינו זאת באיגוד, בטענה שצוות השיפוט התעלם מעבירות שביצעו קארצב ושחקנים נוספים בנתניה, כאלה שדרשו הוצאת כרטיס צהוב ו/או אדום.

"איגוד השופטים רואה בחומרה רבה את ההשתלחות חסרת הרסן של גורמים בהפועל באר שבע כלפי השופט איתן שמואלביץ', ואת הניסיון הציני והמכוער לפגוע ביושרתו, במקצועיותו ובאמינותו", אמר ענבר, "איתן הוא אחד השופטים המוכשרים והוותיקים בישראל, נמצא בעונה מקצועית מצוינת ולא במקרה הוא משובץ למשחקים הגדולים והרגישים ביותר - בליגה, בגביע המדינה ובגביע הטוטו".

השופט איתן שמואלביץ' שולף כרטיס אדום לעבר הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הגיע הזמן לעצור את מסע ההסתה נגד שמואלביץ'"/ברני ארדוב

עוד אמר ענבר: "צר לי שבמקום שכל קבוצה תתעסק בהפקת לקחים בתוך המועדון לגבי ההתנהגות, הפרועה והאלימה, של השחקנים והספסלים, בוחרים במפלט הקל: להסיט את האש כלפי שופט המשחק ולנסות להשחיר אותו על לא עוול בכפו. אני לא מקבל זאת, האיגוד לא מקבל זאת והגיע הזמן לעצור את מסע ההסתה הזה!!".

בהפועל באר שבע הגיבו מיידית לדבריו ומהמועדון נמסר: "הודעת האיגוד היא הודעה אלימה, שמעידה על איגוד שנתפס בקלקלתו. במקום שישפילו מבט ויודו בטעות השיבוץ של איתן שמואלביץ' הם מתלהמים ומפנים אצבע מאשימה למועדון ששומר על כבוד השופטים וזו דרכו. מתברר שמבחינתם, כשיש ביקורת ציבורית, ההגנה הכי טובה היא התקפה. כגודל ההתלהמות, כך גודל הבושה. איגוד השופטים נתפס במערומיו וכל ההתלהמות לא תכסה על ערוותו.

"במקום להגיב בצורה החוטאת למציאות, מוטב היה למר ענבר לכנס הבוקר את האחראים לנושא ולשאול אותם את השאלה הבאה: "כיצד ייתכן כי אדם שמעיד על עצמו שזיכרון הילדות הראשון שלו הוא לשחק בקבוצת הילדים של קבוצה X, והדבר שהוא יקח איתו לכל החיים זה האליפות שחווה כילד באצטדיון של קבוצה X, אשר נולד וגדל בעיר בה משחקת קבוצה X, ואף עובד בה כיום בתיכון המקומי כמורה לספורט, משובץ למשחקים של קבוצה X?". התשובה לשאלה הזו לא תעזור רק להפועל באר שבע, אלא לכל הכדורגל הישראלי. טוב יעשה איגוד השופטים אם יבצע בדק בית אמיתי לטובת האוהדים והכדורגל הישראלי, במקום לדברר את עצמו לדעת בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully