וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בב"ש: "נתניה מתמחה בלהפוך אותנו לעצבניים. נפלנו לפח הזה"

19.1.2023 / 7:20

במועדון כעסו מאוד על צוות השיפוט, ברקת ירדה כדי לשוחח עימם. ברדה על הרחקת שאפי: "אם שופטים לא ילמדו לשמור על שחקנים יצירתיים, חבל לכולנו על הזמן". ויש לו ביקורת על שחקניו שלו: "לפני המשחק הראיתי סרטון ואמרתי לא להיגרר לפרובוקציות"

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:0 (4:5 בפנדלים)/ספורט1

בהפועל באר שבע כועסים מאוד על צוות השיפוט אמש (רביעי) בגמר גביע הטוטו בראשות השופט המרכזי איתן שמואלביץ'. הכעס הוא לא על ההחלטה המוצדקת להרחיק את שאפי סוליימאנוב וגם לא על ההחלטה לפסוק לפנדל לטובת מכבי נתניה לקראת הסיום ולהשאיר את הפועל באר שבע בתשעה שחקנים אחרי הרחקת הלדר לופס. אלה החלטות שהתקבלו על ידי שופט ה-VAR שלום בן אברהם ולשמואלביץ' לא היתה ברירה, אלא לקבלם.

הכעס הוא על השריקות הקטנות יותר שלא קיבלה הפועל באר שבע משמואלביץ'. כך למשל דיברו אמש בקבוצה על ההחלטה לשלוף כרטיס צהוב לאסטריט סלמאני במחצית הראשונה בטענה להתחזות במקום לשרוק לפנדל לטובתו אחרי שבלמי מכבי נתניה אחזו בו בפריצה שלו לתוך הרחבה. בהפועל באר שבע גם זועמים על כך ששמואלביץ' לא ראה עבירה ברורה של עדן קארצב על שאפי סוליימאנוב ואחרי שלא נשרק דבר לטובת שחקן הפועל באר שבע, הוא קם ובריצת אמוק לעבר קארצב הוציא את כל תסכולו בעבירה מכוערת מאוד על קשר מכבי נתניה, שחייבה כרטיס אדום.

הבעלים אלונה ברקת שבדרך כלל לא מגיעה לאזור חדרי ההלבשה כדי לדבר עם השופטים, ירדה בסיום המשחק למנהרה באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה וחיפשה את השופטים כדי לשוחח עימם. בדרך היא נתקלה ביושב ראש איגוד השופטים גיורא ענבר שירד אף הוא מיציע הכבוד והיא שוחחה גם עימו על תחושת הקיפוח שהיא יצאה איתה אחרי המשחק.

השופט איתן שמואלביץ' אחרי הרחקת שאפי סוליימאנוב שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כעס גדול בבאר שבע על שמואלביץ'/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, אליניב ברדה המשיך לדבר על השיפוט. "שאפי הוא השחקן שעושים עליו הכי הרבה עבירות בליגה ואם שופטים לא ילמדו לשמור על שחקנים יצירתיים, חבל לכולנו על הזמן. צריך להזהיר את אלה שנכנסים בשחקנים האלה. שלא יישמע כאילו אני מקבל את התגובה של שאפי. ממש לא. האדום היה מוצדק אבל אם היו שורקים לו לפאול קודם, הכל היה נמנע. כל השריקות הקטנות במשחק היו נגדינו".

ברדה הוסיף וחידד: "על השחקנים היצירתיים עושים את מרבית העבירות ושאפי הוא אחד מאלה שחוטף הכי הרבה ומפרקים לו את הרגליים. אם שופט נותן לפוצץ אותו, אז מה לעשות? זה מה שגורם למשחק להיות עצבני וזה מה שגורם לכולם לאבד שליטה".

ברדה סיפר כי לפני המשחק ערך אסיפה לשחקנים ובמהלכה דיבר על מה שצפוי במאבק שהפך להיות מאוד רותח בין שתי הקבוצות. "דיברנו על זה לפני המשחק ואפילו הראינו סרטון שבו אנחנו אמורים לא להיגרר לפרובוקציות ולמרות זאת, עם כל ההכנות, נפלנו שם. כדורגל הוא משחק של אמוציות ועצבים וצריך לדעת לשלוט בעצמך. אתה לא יכול להשאיר את החברים שלך בעשרה שחקנים".

על היריבה מכבי נתניה, אמר ברדה: "מכבי נתניה מתמחים כנראה בלהפוך אותנו לעצבניים ונפלנו לפח הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ניסה להזהיר. ברדה/ברני ארדוב

ללא קשר לענייני השיפוט, ברדה הודה שזה היה משחק פחות טוב של הפועל באר שבע. "יש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם והרבה דברים לתקן אחרי משחק כזה. יכול להיות ששילמנו גם מחיר על זה שהמשחק שלנו מול בני סכנין התבטל. לפעמים יש צורך ברצף של משחקים ולא במצב שמתבטל משחק".

בהפועל באר שבע יכלו להיות מרוצים אמש לפחות משובו של מריאנו באריירו ששיחק אתמול אחרי חודשי היעדרות. בקבוצה מקווים כי ברכו של הארגנטיני לא תתנפח ושהפציעה הקשה מאחוריו. גם רמזי ספורי שותף אתמול לכמה דקות אחרי פציעה ובקבוצה ישקלו אף לפתוח איתו מול מכבי נתניה במשחק הליגה ביום ראשון בטרנר. באשר לרומני אדריאן פאון, הצפי לחזרתו לפעילות הוא בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully