וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לחנוילו סגר חשבון: "מה שעשו לי במילאן היה מגעיל, הקארמה נושכת"

הטורקי של אינטר לא שכח את ההקנטות והנאצות בחגיגות האליפות של האקסית, והזכיר לאחר הזכייה בסופרקופה: "עבורי המשחק היה חשוב יותר, זללנו את מילאן"

תקציר: אינטר הביסה 0:3 את מילאן בסופרקאפ/ספורט1

בחגיגות האליפות של מילאן לפני כשמונה חודשים, השחקנים לא שכחו לעקוץ את האקס הקאן צ'לחנוילו, שבחר לעזוב את המועדון ולחתום דווקא אצל היריבה העירונית אינטר בטענה כי הוא "רוצה סוף כל סוף לזכות בתואר באיטליה". זלאטן איברהימוביץ' ניצח על האירוע ופנה אל האוהדים: "יש לכם מסר להקאן?". הם הגיבו בנאצות ושירים בגנותו של הקשר.

אמש (רביעי) הביסה אינטר 0:3 את מילאן וזכתה בסופרקופה האיטלקי שנערך בריאד, ערב הסעודית. צ'לחנויולו היה שותף גם לזכייה בגביע בעונה שעברה, אבל הפעם זה היה על חשבון האקסית והוא לא שכח לעקוץ: "זה היה מאוד מגעיל לראות את מה שעשו לי, בטח לא ציפיתי לזה, אבל הקארמה נושכת. הגענו רעבים היום ושלחנו אותם הביתה מוקדם. זללנו את מילאן, זה כל מה שהיה פה. עבורי זה היה תואר עוד יותר חשוב מאשר לאחרים. אני מודה לחברים שלי ולאוהדים, התוצאה הזו לא הותירה כל מקום לספק".

הקאן צ'לחנוילו שחקן אינטר. Yasser Bakhsh, GettyImages
הגיע רעב. הקאן צ'לחנוילו עם המדליה/GettyImages, Yasser Bakhsh

המאמן סימונה אינזאגי, שניצח בכל ארבעת משחקי הסופרקופה שלו (שניים עם לאציו ושניים עם אינטר, הצטרף למרצ'לו ליפי ופאביו קאפלו כשיאני המפעל והיה מרוצה: "היינו חדים וחזקים, הבחורים הגיעו בגישה מושלמת למשחק הזה. המטרה הראשונה שלנו העונה הייתה לעבור את שלב הבתים בליגת האלופות והשנייה הייתה להניף את הגביע הזה, אז כמאמן אני מרוצה. אנחנו צריכים ליהנות מזה, נפלא לנצח גמר מול מילאן בדרך הזו. השגנו דברים מדהימים ואנחנו רוצים להמשיך לעשות את זה בעתיד".

סימון קיאר, הדני הבינלאומי של מילאן, התנצל: "התחלנו רע וזה הפך עוד יותר קשה. לא הופענו כפי שמגיע לאוהדים שלנו ואנחנו יכולים רק לבקש מהם סליחה. נצטרך לנתח את המשחק ולחזור למסלול. ההפסד הזה כואב, אבל אין יותר מדי זמן לשקוע במרה שחורה. הצעירים? כבר אי אפשר להשתמש בתירוץ של חוסר הניסיון. אנחנו צריכים לצמוח יחד ועליהם לקחת אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully