וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגנית התעלתה על האלופה: אינטר הביסה 0:3 את מילאן בסופרקאפ

מחזיקת הגביע חגגה בדרבי המילאנזי בערב הסעודית בזכות שערים של דימרקו (10), דז'קו (21) ומרטינס (77), הרוסונרי איבדו תואר שני תוך שבוע

תקציר: אינטר הביסה 0:3 את מילאן בסופרקאפ/ספורט1

אחרי שאיבדה ליריבה העירונית את תואר האליפות במחזור הסיום של העונה שעברה, הסגנית ומחזיקת הגביע אינטר השיגה הערב (רביעי) נקמה קטנה כאשר הביסה 0:3 את האלופה מילאן בסופרקאפ האיטלקי. הדרבי המילאנזי, שנערך בערב הסעודית, סיפק תשובה חד משמעית בנוגע לקבוצה שנמצאת במומנטום הטוב יותר מבין השתיים. עבור הרוסונרי מדובר באיבוד תואר שני תוך שבוע אחרי ההדחה המפתיעה מהגביע ומשחק רביעי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר חוגג. רויטרס
מילאנו נצבעה בכחול, וגם ערב הסעודית. לאוטרו מרטינס/רויטרס

הקבוצה של סימונה אינזאגי עלתה ליתרון כבר אחרי עשר דקות, כאשר המגן פדריקו דימרקו חתם התקפה קבוצתית נפלאה עם בעיטה חזקה לשער של צ'יפריאן טטארושאנו, שלא מצליח להשכיח את ההיעדרות של השוער הפצוע מייק מניאן. אדין דז'קו הכפיל בדקה ה-21, ולמעשה שבר באופן סופי את השחקנים של סטפנו פיולי.

מי שסגר סיפור בדקה ה-77 היה לאוטרו מרטינס, שבעט באלגנטיות לפינה הרחוקה והפך את ההפסד של האלופה לתבוסה. החלוץ הארגנטינאי כבר עם שער בארבעה משחקים רצופים, כאשר הכיבוש היום היה ככל הנראה המתוק מכולם.

עבור אינטר מדובר בזכייה השישית אי פעם בתואר, כאשר רק יובנטוס עם תשע הנפות ומילאן עם שבע מקדימות אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully