וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין: "אוהב להיות במרכז, שואפים להגיע רחוק ביורוליג"

הגארד של מכבי תל אביב סיפר בריאיון על ההתאקלמות אצל הצהובים, הפספוס מול פנאתינייקוס והחזרה מהפציעה: "שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת בתור היוצר העיקרי, היה קשה לשבת בחוץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.1/ספורט1

ווייד בולדווין חזר מפציעה היישר ללוח המשחקים הצפוף של מכבי תל אביב שנע בין הליגה, גביע המדינה וכמובן, היורוליג. אחד השחקנים המעניינים והמרשימים שהצהובים החתימו בקיץ, סיפק ראיון ל-'Basket News' ושיתף על ההתאקלמות בישראל, הקבוצה תחת עודד קטש והשאיפות שלו בקריירה בצהוב.

הגארד האמריקאי הצטרף לקבוצה הישראלית בחוזה לשנתיים, במה שהפכה לקבוצה הרביעית שלו ביורוליג. הוא העמיד עד כה העונה ממוצעים של 14 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-26.2 דקות בממוצע למשחק ביורוליג. במשחק האחרון של הצהובים במפעל האירופי, בולדווין קיבל את הכדור בהזדמנות האחרונה של מכבי לנצח את המשחק, אך החטיא וראה את פנאתינייקוס רושמת ניצחון 86:88 באתונה.

"זה הגיע לזריקה אחרונה. הקבוצה נתנה לי את הביטחון לקחת אותה, הייתי בטוח בעצמי. החמצתי זריקה כזאת פעם אחת מתוך עשר פעמים, וזאת הייתה הפעם האחת לצערי", שיתף בולדווין.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חזר מהפציעה והחטיא על הבאזר. בולדווין ביורוליג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עודד קטש החמיא לגארד החדש שלו עם הגעתו: "ווייד הוא אחד הגארדים הטובים ביורוליג ובעל יכולות פיזיות יוצאות מן הכלל. הוא משחק נהדר בשני הצדדים במגרש ומביא עמו אינטנסיביות ואגרסיביות למשחק".

בולדווין שיתף וסיפר כי ההתאקלמות שלו בתל אביב הייתה נוחה והוא הרגיש שקל לו להסתגל לסגנון המשחק של הצהובים: "יש כאן הרבה שחקנים טובים וכל האנשים פה נהדרים. אני היוצר העיקרי העונה ואני חייב להרגיש את המשחק. אני אוהב את התחושה הזאת, להיות במרכז. היה קשה להיות עכשיו חודש בחוץ עם פציעה, לחזור לקצב של הקבוצה. המשחק מול פנאתינייקוס עזר לי, כי ראיתי סוף סוף את הכדור נכנס. המשחק הזה היה מבחן עבורי, אבל עכשיו אני מרגיש שאני יכול לחזור באופן מלא ולתת הכל בכל המובנים על הפרקט".

הגארד הוסיף על השאיפות של מכבי תל אביב העונה: "זה מועדון מיוחד, היחס פה מדהים ומכבד. אנחנו שואפים להגיע לפלייאוף העונה, ואנחנו קרובים לשם מבחינת מיקום בטבלה. כל משחק במפעל הזה תחרותי. הלחץ סביב המקומות 7-9 הוא גדול. אנחנו מרגישים ביטחון שנוכל להיות שם בסיום העונה הסדירה, כי אנחנו קבוצה קשה להתמודד מולה. אני שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
התקשה לשבת בחוץ, אך אופטימי לעתיד. בולדווין לאחר הפציעה/דני מרון

בולדווין הסביר את היכולת של הצהובים במשחקים ביתיים שהביאה למאזן של 1:8 לזכותם עד כה העונה ביורוליג: "אני חושב שצריך לתת קרדיט גדול לאוהדים. הקהל של מכבי הוא אחד הטובים ביורוליג, אמרתי את זה גם לפני שהגעתי לכאן, הם תומכים כל הזמן. בחוץ אנחנו מתקשים יותר. נצטרך להבין איך לשבור את המחסום הזה ולסיים את העונה חזק".

הקבוצה שנבנתה במכבי הקיץ כללה שינוי של רוב הסגל מהעונה החולפת, ובולדווין סיפר על החיבור הקבוצתי בצהוב: "הגעתי למכבי תל אביב בתפקיד מעט שונה ממה ששיחקתי בעבר באירופה. עם שחקנים כמו לורנזו בראון, בונזי קולסון וכל שאר החברים, זה תלוי הרבה בכמה אני מסוגל לעשות הגנה וכמה אני מצליח למצוא דרך לקלוע, בעוד אני השחקן מאחור שמנסה לנהל את העניינים. אנחנו 11 שחקנים חדשים בקבוצה ונמצאים באזור מקומות 9-10, יכולנו להיות במקום רע יותר, זאת ליגה קשה. אני מרוצה מהמצב של הקבוצה, במיוחד מפני שאנחנו קבוצה חדשה לגמרי. היו כמה הפסדים קשים, במיוחד בחוץ, אבל אנחנו נהיה בסדר".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם וייד בולדווין. דני מרון
אוהב את הקבוצה שנבנתה במכבי הקיץ. בולדווין חוגג ניצחון באירופה/דני מרון

על המשך העונה הסביר בולדווין שהמטרה היא לזכות בהכל בארץ: "אנחנו רוצים לזכות בכל הגביעים והתארים האפשריים בישראל ולהגיע לפלייאוף היורוליג. כל המטרות האלה אפשריות לחלוטין".

על חזרה אפשרית ל-NBA יום אחד: "אני כעת בן 26, עדיין ביורוליג. אני משחק את הכדורסל הטוב ביותר שלי ורוצה להיות על הפרקט בכל דקה אפשרית. הכל זה עניין של הזדמנות וזמן. אתה צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר ולקבל הצעה טובה כדי להיות ב-NBA. אני לא רוצה ללכת לשם ולהיות סתם בחור רנדומלי בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully