וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מכבי תל אביב תסתדר? בולדווין הפצוע ייעדר 3-4 שבועות

הגארד סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר כמובן מהמפגש מול בני הרצליה (שבת, 19:20). הפועל תל אביב תקווה להתאושש מאירופה על חשבון באר שבע (17:30)

תקציר יורוקאפ: המבורג - הפועל תל אביב 91:98 (אחרי הארכה)/ספורט1

משחקי המחזור התשיעי בליגת העל יימשכו מחר (שבת). אחרי הניצחון על ולנסיה תארח מכבי תל אביב את נועלת הטבלה בני הרצליה, שהדיחה אותה אשתקד בחצי גמר הפלייאוף. הפועל תל אביב תרצה להישאר צמודה לראשות הטבלה כשתארח את הפועל באר שבע.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
פחות ופחות זרים יעמדו לרשות קטש. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב - בני הרצליה (19:20)

אחרי תקופה ארוכה של הפסדים ביורוליג, הצליחה מכבי תל אביב לחזור למסלול הניצחונות אתמול כשגברה על ולנסיה בבית והורידה מעט ממפלס הלחץ. אלא שלצד הניצחון איבדה מכבי את ווייד בולדווין, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר כ-3-4 שבועות. ביחד עם הפציעה של אלכס פויתרס, מספר הזרים הכשירים שעומד לרשות עודד קטש למשחקי הליגה הוא שישה כעת, כשבכל משחק אחד מהשישה ואוסטין הולינס, שלא רשום למשחקי הליגה, לא יירשם. במכבי רוצים לעבור את הרצליה בצורה חלקה כדי להגיע במומנטום טוב למשחקי החוץ באיטליה בשבוע הבא.

בפעם האחרונה שבני הרצליה הגיעה להיכל מנורה היא הדיחה את מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף, אלא שהעונה המצב של הקבוצה מהשרון הוא שונה לחלוטין, היא הפסידה חמישה משחקים ברציפות ומדורגת במקום האחרון בטבלה. בהרצליה מחזיקים נכון לעכשיו שבעה זרים בסגל, כשסטיבי תומפסון ג'וניור וביראם פיי נרשמו עד כה לשני משחקים בלבד כל אחד. בקבוצה ינסו לצאת מתל אביב עם תוצאה טובה שלא תוריד את הביטחון עוד יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם צ'ינאנו אונואקו. דני מרון
האדומים יגיעו עם ארבעה זרים בלבד. פרנקו ואונואקו/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (17:30)

הקבוצה של דני פרנקו המשיכה באמצע השבוע את הירידה שלה ביורוקאפ עם הפסד שלישי ברציפות למרות משחק צמוד מאוד בהמבורג, וגם איבדה את ג'ורדן מקריי לפציעת קרסול. האדומים צפויים להגיע למשחק עם ארבעה זרים בלבד, כשגם ג'יילן הורד עדיין לא כשיר לחלוטין. הפועל תמשיך גם השבוע את הנדידה בין הליגה לאירופה, ותקווה לעבור את המשחק נגד הפועל באר שבע בצורה טובה, כשבמקביל יקווה פרנקו לשיפור שיתוף הפעולה בין הזרים אחרי הגעת צ'ינאנו אונואקו.

הקבוצה של ליאור ליובין הצליחה להתאושש מפתיחת עונה רעה עם ניצחונות חוץ גדולים בהרצליה ובאילת, אך דווקא לאחר מכן הובסה בצורה קשה נגד מכבי תל אביב בבית. בבאר שבע מגיעים למשחק כשהם יודעים שהם על פניו אנדרדוג, אבל ירצו להראות טוב בהרבה ממה שנראו במשחק הליגה האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully