וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלרניטנה הפסיד 8:2, פוטר, ושב לתפקידו כעבור 48 שעות

אחרי שפוטר בעקבות התבוסה לאטאלנטה, דוידה ניקולה שכנע את הנשיא להחזיר אותו לתפקידו: "לקחתי אחריות על ההופעה, רוצה להחזיר לו על האמון"

תקציר: נאפולי - קרמונזה 7:6 (אחרי פנדלים)/ספורט1

תופעה זו לא רואים בכל יום, בטח שלא באחת מהליגות הבכירות באירופה. דוידה ניקולה, שפוטר רק לפני יומיים מאימון סלרניטנה, מונה היום (רביעי) שוב למאמן הקבוצה מהליגה האיטלקית. פיטוריו של ניקולה בן ה-49 הגיעו בעקבות התבוסה 8:2 לאטאלנטה ביום ראשון האחרון, אך כאמור המאמן בישר כי הנשיא החליט בעקבות שיחה עימו לחזור בו.

"הנשיא הסביר לי את הסיבות להחלטה הכואבת שקיבל בעקבות התבוסה הרעה לאטאלנטה", חשף ניקולה ברשתות החברתיות, "התנצלתי, לקחתי אחריות על ההופעה. דרשתי מהנשיא לחשוב שוב על ההחלטה, הוא תמיד החדיר בנו תשוקה, אופי ונחישות. לעשות את הבלתי אפשרי. אני מאמין בקבוצה ובמועדון, ומודה לנשיא שהתקשר אליי. אני רוצה להחזיר לו מכל הלב על האמון".

דוידה ניקולה, מאמן סלרניטנה. Gabriele Maltinti, GettyImages
פניית פרסה. ניקולה/GettyImages, Gabriele Maltinti

ניקולה מונה למאמנה של סלרניטנה בפברואר שעבר כאשר העולה החדשה דאז הייתה שקועה עמוק מתחת לקו האדום. המאמן שעבד בעבר בין היתר גם בקרוטונה, אודינזה, גנואה וטורינו הוביל את סלרניטנה למסע הישרדות יוצא דופן, והעונה הקבוצה מדורגת במקום ה-16 ורחוקה תשע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully