וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: "מכבי חיפה קופחה, הכרטיס האדום ללוקאסן מוצדק"

18.1.2023 / 15:13

בר נתן ולייבוביץ' זכו לגיבוי על הרחקת בלם מכבי תל אביב ("מנע הזדמנות ודאית"), אך בוועדה ביקרו את שופטי המסך שהמליצו לבן אברהם להעניק פנדל להפועל ירושלים בכרמל

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

שבוע נוסף הגיע לסיומו בליגת העל, ושוב הוועדה המקצועית של איגוד השופטים נאלצה לספק הסברים לשני מקרים גבוליים לכל הפחות. לפי הודעת הוועדה המקצועית של האיגוד, השופט שלומי בן אברהם הוטעה על ידי שופטי המסך כאשר הומלץ לו העניק פנדל לזכות הפועל ירושלים נגד מכבי חיפה, בעוד הרחקת בלם מכבי תל אביב דריק לוקאסן ביום שני בטדי הייתה מוצדקת.

סאן מנחם שחקני מכבי חיפה שלומי בן אברהם. ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה באים בטענות לבן אברהם. זכו לגיבוי/ברני ארדוב

תחילה באשר למשחק בכרמל ביום ראשון בין מכבי חיפה להפועל ירושלים. כזכור, בדקה ה-15 השוותה האורחת מהבירה בזכות פנדל שבעט גיא בדש, לאחר עבירה מאוד מפוקפקת שספק ביצע סאן מנחם. השופט בן אברהם לא הצביע על הנקודה הלבנה תחילה, אבל המתין דקות ארוכות לשופטי המסך שבחנו את המגע בין השחקנים, בסופו של דבר נקרא על ידם לצפות באירוע, התרצה ושרק לפנדל. כידוע, מכבי חיפה השיבה עם שער של עומר אצילי בחלוף שלוש דקות, ניצחה 1:2 והגדילה את יתרונה בספגה.

"התערבות שגויה של שופט המסך לבעיטת עונשין", נמסר מהוועדה המקצועית של האיגוד, "המגע המינורי שנוצר בין השחקים לאחר בעיטת השחקן התוקף בכדור אינו מהווה עבירה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב לצד גל לייבוביץ', שופט. דני מרון
האיגוד גיבה את החלטתו של לייבוביץ'/דני מרון

לעומת זאת, הוועדה גיבתה את שופט ה-VAR דניאל בר נתן והשופט הראשי גל לייבוביץ' שהחליטו להרחיק את בלם מכבי תל אביב ב-2:2 של המדורגת שנייה בטדי נגד בית"ר ירושלים. כזכור, לייבוביץ' תחילה שרק לפנדל לזכות בית"ר לאחר שלוקאסן תפס ברחבה את דנילו אספרייה, אך נקרא למסך וחזר עם ההחלטה להרחיק את ההולנדי בכרטיס אדום ישיר.

"התערבות מוצדקת של שופט המסך לכרטיס אדום, בשל מניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער, ללא ניסיון לשחק בכדור", נכתב על העבירה של לוקאסן, "בתמונה הקובעת של רגע העבירה ניתן לראות כי מתקיימים כל הקריטריונים למניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער המפורטים בחוק: מרחק קרוב לשער, כיוון השחקן התוקף אל מול השוער, אין שחקני הגנה בקרבת האירוע והיכולת של השחקן התוקף לשלוט בכדור הינה מוחלטת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully